آوای جنوب

نارضایتی فرماندار از افزایش نرخ کرایه تاکسی در گچساران/مدیرعامل تاکسی رانی: شهروندان تخلفات را به ۱۳۷ گزارش دهند

.

آوای جنوب
فرماندار گچساران گفت:متاسفانه در سطح شهر مشاهده می‌شود که رانندگان تاکسی‌های درون شهری نرخ کرایه را افزایش داده و این کار موجب نارضایتی شهروندان شده است.

 

به گزارش آوای جنوب از گچساران، ظهر امروز نشست شورای ترافیک گچساران به ریاست فرماندار و دیگر روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

در این نشست علی خوانپایه اظهار کرد: متاسفانه در سطح شهر مشاهده می‌شود که رانندگان تاکسی‌های درون شهری نرخ کرایه را افزایش داده و این کار موجب نارضایتی شهروندان شده است.

فرماندار گچساران با بیان اینکه تاکسی‌ها و آژانس‌های درون شهری بایستی ساماندهی شود و با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد، گفت: تعیین نرخ کرایه تاکسی‌های درون شهری بایستی با رضایت رانندگان و اقشار مردم فراهم شود.

وی ادامه داد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی رانندگان تاکسی‌های درون شهری، دستگاه‌های متولی موظف هستند طبق قانون با متخلفان طبق قانون برخورد کنند.
فعالیت ۷۰۰ تاکسی درون شهری در دوگنبدان
مدیرعامل تاکسیرانی و اتوبوسرانی دوگنبدان گفت: ۷۰۰ تاکسی کد دار در سطح شهر دوگنبدان کار جابجایی مسافر درون شهری را انجام می‌دهند.

در این نشست داود حبیبی اظهار کرد: هم‌اکنون ۷۰۰ تاکسی کددار در سطح شهر دوگنبدان کار جابجایی مسافر درون شهری را انجام می‌دهند که ۱۵ درصد این تاکسی‌ها گردشی هستند.

مدیرعامل تاکسیرانی و اتوبوسرانی دوگنبدان در ادامه با بیان اینکه تعداد ۴۰ آژانس تاکسی تلفنی دارای مجوز در دوگنبدان فعالیت می‌کنند، گفت: تعداد تاکسی‌های موجود در تاکسی تلفنی‌های این شهرستان ۳۰۰ دستگاه است.

وی با اشاره به گزارشات تخلف برخی از رانندگان در افزایش نرخ تاکسی درون شهری خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند با تماس با سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ هرگونه مشکلات و شکایات خود را در حوزه تاکسی و تاکسیرانی برای پیگیری و رفع مشکل اطلاع دهند.

حبیبی خاطرنشان کرد: سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ به صورت شبانه روزی فعال و شهروندان هرگونه خدمات رسانی پیرامون رفع مشکلات شهری در حوزه حمل و نقل را از طریق این مرکز می‌توانند پیگیری کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۳۱

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president