آوای جنوب

موحد: صلاحیتم تایید است/برای ادامه خدمت به مردم آمدم

آوای جنوب
حجت‌الاسلام موحدنامزد انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه کهگیلویه گفت: حضور افراد توانمند در عرصه انتخابات منافاتی به گام دکم انقلاب ندارد.

به گزارش آوای جنوب از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید محمد موحد امروز بعد از ثبت‌نام در انتخابات مجلس یازدهم در جمع خبرنگاران خود را نام آشنای مردم استان دانست و اظهار داشت: بر اساس تکلیف و وظیفه‌ای که احساس کردم در این عرصه سنگین ورود کردم تا خدمت رسانی به مردم را ادامه دهم.

نامزد انتخابات مجلس یازدهم گفت: تکلیفی از این ارزشمندتر یعنی خدمت به خلق و مردم عزیز دیارم نمی‌بینم.

موحد در پاسخ به اینکه در صورت عدم تایید صلاحیت واکنش شما چیست، گفت: به لطف خدا تائیدم و هیچ مشکلی ندارم.

وی ادامه داد: همواره انسانی قانونمدار و تابع قانون بودم الان هم همان شیوه راه بنده است ضمن اینکه هم در عرصه قبولی و هم عرصه‌ای که مردم انتخاب نکردند امتحان خود را پس دادم.

نماینده ادوار پیشین مجلس تصریح کرد: ۱۶ سال افتخار خدمتگزار مردم بودم در ادامه هم همین مسیر خدمت را دارم مردم شاهد بودند که از روز بعد از انتخابات تا الان لحظه ای مردم را رها نکرده و در کنارشان بودم .

این نامزد انتخابات عزت، اقتدار، وحدت، همدلی و توسعه همه جانبه را شعار انتخاباتی خود اعلام کرد و در خصوص عملکرد ۱۶ ساله خود گفت: یکهزار و۱۳۰ روستای بدون هر گونه امکانات را تحویل گرفتم و روزی که رفتم جایی نبود ک از زیر ساخت محروم باشد.

وی در واکنش تمرکز بر کارهای شخصی به جای توسعه شهرستان تصریح کرد: موقعی که دادستان بودم این ارتباط که کار شخصی می‌نامند را داشتم این را از مکتب اباعبدالله‌الحسین گرفتم که فرمود حوائج مردم بسوی شماست.

موحد یادآور شد: روزی که شهرستان کهگیلویه را تحویل گرفتم یک تخت بیمارستان نداشت واحد دانشگاهی وجود نداشت از فضای آموزشی محروم بود جاده و دیگر زیر ساخت‌ها نبود.

وی گفت که اگر کارهای انجام گرفته در دوران نمایندگی را بگویم مثنوی هزارمن خواهد شد.

موحد تصریح کرد: موافقت احداث پتروشیمی و سیمان سپو و موافقت واگذاری جاده پاتاوه به دهدشت به قرارگاه را بنده اخد کردم.

موحد در خصوص جوانگرایی در عرصه و اجازه حضور جوانان گفت: حضور افراد توانمند در انتخابات منافاتی با گام دوم انقلاب ندارد و اتفاقا در راستای فرمایش اخیر رهبر انقلاب مبنی بر این است که هر کس توان دارد وارد کارزار شود

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president