آوای جنوب

سردار مهدی جمشیدی درگچساران

منطق تیم مذاکره کننده هسته ای غربی ها را وادار به پرهیز از زورگویی کرد

DSC_0600فرمانده دانشکده شهید مطهری بسیج گفت: منطق تیم مذاکره کننده ایران غربی ها را وادار به پرهیز از زورگویی و یاوه گویی کرد.

 

آوای جنوب؛

سردار مهدی جمشیدی روز چهارشنبه در همایش بزرگ بسیجیان گچساران افزود: گروه ۱+ ۵تنها راه رسیدن توافق با ایران اسلامی را مذاکره می دانند.

وی بیان کرد: امروز نیز دشمنان پس از۳۵ سال تحریم و تخاصم، در مذاکرات هسته ای به حقانیت ملت ایران پی برده اند و حقوق مسلم هسته ای ما را به رسمیت می شناسند.

جمشیدی اظهار کرد: دشمنان نظام و انقلاب بدانند که ایران اسلامی با داشتن چنین پشتوانه عظیم انسانی مومن و متعهد هرگز از منافع و مصالح ملی خود عقب نشینی نخواهد کرد.DSC_1531

فرمانده دانشکده شهید مطهری بسیج گفت: تدبیر امام خمینی(ره) درصدور فرمان تشکیل سپاه پاسداران، امنیت و آرامش را در کشور به ارمغان آورد.

وی تصریح کرد: پس از آغاز جنگ تحمیلی و صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر آغاز جنگ،نیروهای بسیجی به تبعیت از فرمان ولی فقیه به جبهه ها عازم شدند.

وی ادامه داد: با وجود اینکه نیروهای بسیجی فاقد تجهیزاتی و هیچ آموزشی ندیده بودند با شجاعت و فداکاری برای حضور در جبهه های حق علیه باطل آماده شده اند.DSC_0591

فرمانده دانشکده شهید مطهری بسیج گفت: حضور پرشور اقشار مختلف جامعه با سنین مختلف همه نشان از همدلی، وحدت و ایثار مردم ایران در دوران دفاع مقدس بود.

وی گفت: دشمنان نظام و انقلاب تنها راه شکست ایران اسلامی را از طریق مرزهای زمینی می دانستند.

وی به تحقق آرمان امام خمینی(ره) مبنی برتشکیل ارتش ۲۰ میلیونی اشاره کرد و گفت: بی شک تحقق این هدف موجبات اقتدار و عزت بیش از پیش را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم خواهد آورد.DSC_0568

جمشیدی گفت: در زمان جنگ تحمیلی ابرقدرت های غرب و شرق از لحاظ صلاح جنگی رژیم بعثی را حمایت کرده اند.

فرمانده دانشکده شهید مطهری بسیج گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان حضور پرشور داشته اند و تا اخرین نفس از انقلاب و نظام دفاع کرده اند.

جمشیدی گفت: مولفه رهبری الهی و تبعیت امت از ولایت در هیچ یک از نظام های دنیا وجود ندارد.DSC_0558

وی افزود: تفکر مقدس بسیجی در دوران جنگ تحمیلی در زمینه نظامی نمود یافت و در سال های پس از آن نیز در سایر عرصه ها به شکوفایی رسید.

وی ادامه داد : رهبری آگاهانه مقام معظم رهبری و تبعیت مردم از ایشان و نیز استقامت و پایداری این ملت مهمترین دلایل شکست دشمنان در همه زمینه ها است.

وی وظیفه دولت را بسیار مهم اعلام کرد و افزود: وظیفه دولت فراهم کردن زمینه حضور ملت در همه صحنه و خلق حماسه اقتصادی است.

جمشیدی به اجرای ۲۳ هزار پروژه اقتصاد مقاومتی در کشور اشاره کرد و گفت: تنها راه پیروزی و تحقق این حماسه، اجرای اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه اقتصاد ایران به سمت مقاومتی و تحکیم قدرت درونی پیش رفته گفت: تحریم های اقتصادی تاکنون هیچ تاثیری بر ملت ایران نداشته است.

فرمانده دانشکده شهید مطهری بسیج به توانمندی های علمی کشور اشاره کرد و افزود: بالندگی ایران مقتدر درسایه فرهنگ بسیج به دست آمده است.DSC_0588

وی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد در هشت سال دفاع مقدش نقش ارزنده ای داشته و رتبه نخست حضور رزمندگان در جبهه را در کشور بدست آورده است.

فرمانده دانشکده بسیج شهید مطهری با بیان اینکه ما در زمان جنگ از ۳۲ کشور اسیر جنگی داشتیم، خاطرنشان کرد: همه ابرقدرت‌های جهان به طور مستقیم با استفاده از سلاح‌های پیشرفته در جنگ هشت ساله بر علیه ایران با صدام همکاری کردند، اما بسیجیان با جانفشانی‎های خود و ایستادن در برابر دشمن ورقی ارزشمند را در تاریخ ایران اسلام رقم زدند.
فرمانده دانشکده بسیج شهید مطهری با اشاره به موقعیت جغرافیایی گچساران و با بیان اینکه گچساران گذرگاه شهدا است، تصریح کرد: گچساران در دوران هشت سال دفاع مقدس معبر شهدا و ایثارگران بوده و این شهرستان و استان در دوران دفاع مقدس مقام اول را داشتند.
وی با بیان اینکه امروز جنبش موشک‌های ساخت دست بسیجیان برای کشورهای غربی کابوس خطرناکی شده است، یادآور شد: آنچه امروز ایران را به عنوان قدرت برتر معرفی کرده، هویت اصلی در سایه قدرت و مقاومت فرمان ولی امر بودن است.
با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president