آوای جنوب

منتظریان: اگر هدایت خواه می آمد کاندیدا نمی شدم/کاندیداها دارایی و اموال خود را اعلام کنند/نیروهای انقلاب برای رفع مشکلات وارد عمل شوند

آوای جنوب 

کاندیدای واحد حوزه انتخابیه شهرستان‌های بویراحمد و دنا در طیف نیروهای انقلاب گفت: همه کاندیداهای حوزه بویراحمد و دنا دارایی و اموال خود را اعلام کنند.

کاندیداها دارایی و اموال خود را اعلام کنند/نیروهای انقلاب برای رفع مشکلات وارد عمل شوند

به گزارش آوای جنوب از یاسوج عصر امروز مجمع عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان‌های بویراحمد و دنا در محل حسینیه امام علی شهر یاسوج برگزار شد.

در این آیین نادر منتظریان خروجی و گزینه نیروهای انقلاب حوزه انتخابیه شهرستان‌های بویراحمد و دنا با اشاره به اینکه برای استمرار انقلاب همه باید انقلابی‌گری کنیم اظهار کرد: همه افتخار ما این است که در ۴ دهه اخیر خادم انقلاب بوده‌ایم.

کاندیدای واحد حوزه انتخابیه شهرستان‌های بویراحمد و دنا در طیف نیروهای انقلاب ادامه داد: در صورتی که در انتخابات کنونی چهره ماندگار فرهنگی استان و کشور هدایتخواه حضور داشت به هیچ وجه خود را کاندیدای انتخابات نمی‌گردم.

وی گفت: وقتی آقای هدایتخواه به حوزه دیگری رفت با مذاکراتی که با ما صورت گرفت در انتخابات ثبت نام کردم.

این مسوول بیان اینکه در دوره‌های قبل انتخابات انگیزه‌ای برای حضور به عنوان کاندیدا نداشتیم به وضعیت کنونی کشور و مشکلات عدیده اشاره کرد و گفت: از یکم طرف هر روز دشمنی‌های استکبار بیشتر می‌شود و از سوی دیگر شاهد بسیاری از مشکلات در کشور هستیم.

منتظریان با انتقاد از کسانی که برای رسیدن به منافع و مطامع خود انقلاب را به مانند نمدی می‌دانند که می‌خواهند با آن کلاهی برای خود درست کنند افزود: کسانی که کارنامه خوبی در زمینه امانتداری ندارند عملکرشان زیر سوال است.

کاندیدای جبهه انقلاب در شهرستان‌های بویراحمد و دنا برای انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی امروزه اعتمادها آسیب دیده و در برخی مجالس حرف‌هایی زده می‌شود که شنیدن آن‌ها قابل تحمل نیست.

منتظریان دروغ گفتن از سوی مسوولان را بسیار زشت و ناپسند دانست و گفت: عملکردها گاه بسیار ننگ و زشت است که باید اعتماد را دوباره به مردم بازگرداند.

این کاندیدای انتخابات با اشاره به این که هر کسی را شورای نگهبان تایید کرد با هم رقابت سالم داریم افزود: برای عمل به تکلیف وارد انتخابات شده‌ام و باید به کمک همه نیروهای انقلاب برای حل مشکلات کشور وارد میدان شد.

وی با بیان اینکه کارخانه‌های تعطیل شده باید دوباره وارد مدار تولید شوند و رکود و سکونی کنونی باید شکسته شود افزود: بیکاری چنان در استان وجود دارد که گاه در خانه‌ای ۵ جوان با تحصیلات عالیه بیکار هستند.

منتظریان با اشاره به این که باید نماینده‌ای در تراز انقلاب انتخاب شود افزود: همچنین باید نماینده‌ای انتخاب شود که در مجلس آینده در اقلیت قرار نگیرد و آن گونه که از شواهد و قرائن پیداست مجلس و دولت آینده در دست نیروهای انقلابی خواهد بود.

وی در ادامه با اعلام دارایی خود اظهار کرد: همه باید لیست اموال خود را اعلام کنیم همچنین باید در انتخابات اخلاق را رعایت کرد و هر کسی که بی‌اخلاقی کند متضرر خواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president