آوای جنوب

ممنوعیت فعالیت مدیران در جلسات سیاسی، انتخاباتی گچساران/تمام مدیران رصد می‌شوند

 به گزارش آوای جنوب، رهام دیانت در نشست شورای ادرای گچساران که با حضور فرماندار  و روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد: در این سه ماهه که  به عنوان رئیس دادگستری گچساران منصوب شده‌ام  با یک سری مشکلات در ادارات مواجه شدیم.

وی ادامه داد: برخی از مدیران به  بخشی از مسائل و وظایف ذاتی اشراف کامل ندارند که این موضوع موجب مشکلاتی در حوزه قضایی شده است.

 رئیس دادگستری گچساران با بیان اینکه یکی از این موارد مربوط به قانون محکوم به دولت است، گفت: انتظار می‌رود مدیران  میزان محکومیت  بدهی ادارات تحت تصدی خود را به استان و مرکز اعلام کنند.

وی ادامه داد: لذا قانون محکوم به دولت فرصتی ایجاد شد که ادارات در یک فرصت ۱۸ماهه و برای شهرداری فرصت یک ساله  تا نسبت به بدهی خود و اجرای قانون اقدام کنند تا خدای ناکرده مصادره اموال صورت نگردد.

دیانت  در ادامه با اشاره به موضوع ممنوعیت فعالیت و حضور مدیران  در جلسات  انتخاباتی ابراز کرد: قانون با کسی تعارف ندارد و خواهشاً از امکانات دولت جهت بهره برداری به نفع شخصی خاص، در جلسات سیاسی حضور پیدا نکنید و اموال دولت را در اختیار اشخاص قرار ندهید.

رئیس دادگستری گچساران تصریح کرد: چرا که مدیران رصد می شوند و  برای آنها پرونده قضایی تشکیل می شود.

وی در ادامه افزود: هدف از تشکیل شورای اداری به منظور پیشبرد اهداف و تبادل نقاط نظر است.

دیانت خاطرنشان کرد: انتظار می رود که شهرداری موضوع کمیسیون ۱۰۰ را به صورت جدی پیگیری کنند و املاک به نرخ روز محاسبه شود تا حقوق دولت  تضییع نشود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president