آوای جنوب

فرماندار بویراحمد تأکید کرد

ممنوعیت استفاده از امکانات دولتی برای مقاصد انتخاباتی

فرماندارفرماندار بویراحمد:بر اساس قانون انتخابات هیچ مدیر دستگاهی حق استفاده از امکانات دولتی له یا علیه شخص خاصی در دوران انتخابات را ندارد و با فرد خاطی برخورد می‌شود.

آوای جنوب؛
با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات تمهیدات لازم توسط مجربان برگزاری انتخابات باید در نظر گرفته شود ،در همین راستا نظری فرماندار جدید فرماندار بویراحمد در گفت گویی برضرورت همکاری همه دستگاهها را برای برگزاری انتخابات اسفندماه تاید داشتند و بیان داشت عوامل اجرایی در سطح شهرستان و بخش‌های تابعه باید در بالاترین سطح آمادگی برای برگزاری انتخابات قانونمند داشته باشند.

محمدکاظم نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج بر ضرورت همکاری و آمادگی دستگاه‌ها در برگزاری انتخابات باشکوه در شهرستان بویراحمد تاکید کرد و گفت: متولیان اجرایی انتخابات باید تمامی زمینه‌های برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و باصلابت را فراهم کنند.

فرماندار بویراحمد با تأکید بر اینکه یابد برای سه مرحله قبل از برگزاری انتخابات، حین برگزاری انتخابات و پس از برگزاری انتخابات برنامه‌ریزی داشته باشیم تا هیچ‌گونه سوء‌ظنی در نحوه برگزاری و شمارش آراء وجود نداشته باشد، گفت: عوامل اجرایی در سطح شهرستان و بخش‌های تابعه باید در بالاترین سطح آمادگی برای برگزاری انتخابات قانونمند داشته باشند.

این مسئول در ادامه با اشاره به حساسیت‌های انتخاباتی بر ممنوعیت استفاده از امکانات دولتی له یا علیه کاندیداهای انتخاباتی توسط مدیران شهرستانی تاکید کرد و گفت: بر اساس قانون انتخابات هیچ مدیر دستگاهی حق استفاده از امکانات دولتی له یا علیه شخص خاصی در دوران انتخابات را ندارد و با فرد خاطی برخورد می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و به ویژه مردم شهرستان بویراحمد با حضور پرشور و حماسی خود در پای صندوق‌های رأی مهر تأیید دیگری را به نطام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهند زد و با رهبر خود پیمان می‌بندند، گفت: قانون‌گرایی، عدالت‌محوری، امانتداری و بسترسازی برای حضور گسترده مردم در انتخابات اصولی است که مدنظر ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد بوده و تمامی فعالیت‌های خود را بر این اساس استوار کرده است.

نظری بر ضرورت همدلی و هماهنگی اعضای ستاد و کمیته‌های اجرایی انتخابات تاکید کرد و گفت: عوامل اجرایی انتخابات باید با رعایت اصل بی‌طرفی کامل در انتخابات، وظایف قانونی خود را به بهترین نحو انجام دهند چراکه عملکرد صحیح عوامل اجرایی و بی‌طرفی آنان و آماده‌سازی فضای پرنشاط موجب حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای خواهد شد.

مسئول ارشد اجرایی بویراحمد تأکید کرد: همه ما ملزم به رعایت بی طرفی و اجرای دقیق قوانین هستیم و فضای انتخابات باید با نشاط، رقابتی و پرشور باشد و این جز با عملکرد درست دست اندرکاران انتخابات مسیر نمی‌شود.

فرماندار بویراحمد، انتخابات را اصل مهمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و اذعان کرد: همه ما باید در شرایط کنونی برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات تلاش کنیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president