آوای جنوب

معاون فرهنگی ارشاداستان : ۶ شهر کهگیلویه و بویراحمد سینما ندارد

خردمندمعاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر ۶ شهر در این استان سینما ندارد.

آوای جنوب؛

آزاد خردمند در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج با اشاره به وضعیت سینماهای شهرهای کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: در حال حاضر تنها دو شهر در این استان سینما دارد.

وی بیان کرد: در حال حاضر دو شهر یاسوج و دهدشت در استان کهگیلویه و بویراحمد از سینما برخوردار بوده و بقیه شهرهای این استان از داشتن سینما محروم هستند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اکنون از ۸ شهرستان در این استان ۶ شهرستان از داشتن سینما محروم هستند.

خردمند خاطرنشان کرد: در حال شهرهای گچساران، بهمئی، چرام، باشت، سی‌سخت و لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد سینما ندارند.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه خانواده‌ها در کهگیلویه و بویراحمد از سینما استقبال نمی‌کنند، گفت: در یاسوج سینما وجود دارد و فیلم‌های به‌روز اکران می‌شود ولی متأسفانه استقبالی انجام نمی‌گیرد و در دهدشت هم وضعیت همین گونه است.

خردمند خاطرنشان کرد: البته در حال حاضر در سطح کشور رکودی در زمینه سینما وجود دارد و خانواده‌ها استقبال خوبی از رفتن به سینما ندارند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وضعیت سینمای گچساران، عنوان کرد: سینمای گچساران به دلیل بدهی و قرار گرفتن سند آن در رهن بانک تعطیل شده است.

خردمند با بیان اینکه ساخت سینمای جدید به بخش خصوصی واگذار شده است، اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد این آمادگی را دارد که به متقاضیان ساخت سینما در بخش خصوصی در زمینه ارائه تسهیلات همکاری کند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president