آوای جنوب

معاون عمرانی استاندار: بسیج دستگاه های اجرایی استان جهت آماده سازی پیست اسکی کاکان برای برگزاری جشنواره ملی برفی دنا

آوای جنوب

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه تعدادی از مدیران کل و مسئولان از پیست اسکی کاکان یاسوج بازدید و خواستار آماده سازی این پیست جهت برگزاری جشنواره ملی برفی دنا شد.

به گزارش آوای جنوب ، کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استاندار در بازدید میدانی که به همراه مدیران کل دستگاههای اجرایی از پیست اسکی کاکان داشت خواستار بسیج دستگاه های اجرایی استان جهت آماده سازی پیست اسکی کاکان برای برگزاری جشنواره ملی برفی دنا شد.

معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواستار همکاری و بسیج همه امکانات دستگاه‌ها برای برگزاری مطلوب جشنواره ملی برفی دنا شد.

معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پیست اسکی کاکان دومین ظرفیت گردشگری این استان است، که باید در زمینه های مختلف ساماندهی شود.

حاجی‌زاده با اشاره به برگزاری جشنواره ملی برفی در پیست اسکی کاکان که قرار است نیمه دوم بهمن برگزار شود، گفت: با همکاری دستگاه‌های اجرایی از جمله راهداری، ورزش و جوانان و میراث فرهنگی با محوریت فرمانداری و استانداری پیست کاکان ساماندهی و پارکینگ موقت ایجاد شود و تمام دستگاه‌ها برای برگزاری بهتر جشنواره ملی برفی بسیج شوند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president