آوای جنوب

معاون رئیس جمهور و ۲ وزیر به کهگیلویه و بویراحمد سفر می کنند

جهانگیریرسول فرهادی گفت : این سفر قرار بود ۲۹ دیماه انجام پذیرد اما به دلیل توافق برجام و برنامه های غیره منتظره دولت پس از ان توافق این سفر یک هفته به تعویق افتاد.

آوای جنوب؛

معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد از سفر معاون رئیس جمهور و وزاری صنعت معدن و تجارت و وزیر نیرو در ۶ بهمن به استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

رسول فرهادی گفت : سفر آقای اسحاق جهانگیری معاون محترم ریاست جمهوری و وزاری محترم نیرو ،صنعت معدن و تجارت قرار بود ۲۹ دیماه انجام پذیرد اما به دلیل توافق برجام و برنامه های غیره منتظره دولت پس از توافق این سفر یک هفته به تعویق افتاد.

فرهادی هدف هیات عالیرتبه دولت به استان را افتتاح دو پروژه آبی و پروژه های صنعتی ذکر کرد و اعلام کرد: دو پروژه ،طرح تأمین و انتقال آب به اراضی دشت امامزاده جعفر(ع) و ماهور باشت ،توسط وزیر نیرو افتتاح خواهند شد و همچنین توسط وزیر صنعت معدن و تجارت بهره برداری از کارخانه آجر دهدشت و کلنگ زنی بزرگترین مجتمع فولاد خاورمیانه در سقاوه از بخش مارگون به نام مجتمع فولاد دنا آسیا انجام می پذیرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. سعید گفت:

    جاده منتهی ب سد چمشیر فاقد علایم هشدار و نکات ایمنی در بستر رودخانه چمشیر هر ساله از نظر جادهای و گردشگری شاهد حوادث تلخ برای خانواده هایی هستیم ک ب ای منطقه را برای گردشگری انتخابات میکنند مسوولان لطفا پیگیری کنند.

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president