آوای جنوب

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد: زندان یاسوج جابه‌جا می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: زندان یاسوج به دلیل توسعه فرودگاه یاسوج در یک دوره ۴ ساله جابه‌جا می‌شود.

آوای جنوب؛

پژمان نیک‌اقبال ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه مدیر فرودگاه یاسوج، اظهار داشت: تحقق این مهم ۷۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که تامین آن از محل اعتبارات استانی کار سختی است و انتظار می‌رود مسئولان کشوری و دولت تدبیر و امید در این زمینه چاره‌اندیشی کنند.

وی با اشاره به اینکه جابه‌جایی زندان یاسوج نیاز به اعتبار و زمان دارد، عنوان کرد: این زندان طی یک برنامه ۴ ساله جابجا می‌شود و امیدواریم با کمک دولت بتوانیم در کمترین زمان ممکن به نتیجه برسیم.

نیک اقبال افزود: تا حدودی زمین جدید برای احداث ساختمان زندان یاسوج مشخص شده ولی به دلیل تغییر مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد این روند کند شده که انشالله با انتصاب مدیر جدید موضوع با شدت بیشتری در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه طبق نظر کارشناسان فرودگاه، ارتفاع غیرمجاز دکل‌های روشنایی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج ایمنی پروازهای فرودگاه این شهر را تهدید می‌کند، افزود: در این زمینه تاکنون مکاتبات متعددی با وزیر ورزش و جوانان داشته‌ایم.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کوتاه کردن و جابه‌جایی دکل‌های روشنایی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج کار سخت و هزینه‌بری نیست ولی جابجایی زندان مهمترین مشکل موجود برای تسریع در روند توسعه فرودگاه یاسوج است.

نیک‌اقبالی خاطرنشان کرد: در هر پرواز شیراز به مقصد تهران بین ۱۰ تا ۱۵ نفر از استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل بالا بودن ریسک پرواز در فرودگاه یاسوج، حضور دارند.

وی با تاکید بر اینکه فرودگاه یاسوج ظرفیت ۲ پرواز در هفته به مقصد مشهد مقدس را دارد، گفت: انتظار می‌رود مسئولان متولی در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.

نیک‌اقبال ابراز کرد: فرودگاه یاسوج مرکز خوبی برای آموزش خلبانی هواپیماهای تک سرنشین است که انتظار می‌رود این موضوع تقویت شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president