آوای جنوب

مشکل آب روستای دژ سلیمان گچساران تا دهه فجررفع می‌شود

آوای جنوب 

رئیس آبفای گچساران گفت: مشکل آب شرب روستای دژسلیمان این شهرستان تا دهه فجر انقلاب اسلامی مرتفع می‌شود.

مشکل آب روستای دژ سلیمان گچساران تا دهه فجررفع می‌شود

 به گزارش آوای جنوب از گچساران، بهنام پاد در نشست  پیگیری مشکل آب شرب روستای دژسلیمان با اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان گچساران اظهار کرد: با  ادغام ۲ شرکت آبفای روستایی و شهری و وسعت زیاد روستاها با توجه به اقدامات موثر صورت گرفته ولی با مشکلات فراوانی مواجه هستیم.

وی ضمن  تشکر از پیگیری های دانشجویان بسیجی اظهار کرد: آب شرب روستای دژسلیمان تحت پوشش آب وفاضلاب شهرستان  نیست و از طرف شرکت نفت حمایت می شود و روزانه آب شرب را بهداشت بررسی می نماید و در خصوص املاح هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و این اداره در روزهای قبل در چهار مرحله نمونه گیری  از این آب انجام گرفته و کلر زنی نمودیم و هیچ گونه مشکلی نداشت.
رئیس‌‌آب و فاضلاب گچساران  ادامه داد: در بحث فشار آب این روستا یک لوله چهار اینچ جدید در نظر گرفته ایم که اجرایی شده است.

وی در پاسخ دانشجویان و نشان دادن فیلم بازدید میدانی اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان گچساران از آب آشامیدنی روستای دژ سلیمان بیان کرد: لوله ی آب‌های این روستا از جنس آهن هستند وبه دلیل استعمال سال ها از آن دچار زنگ زدگی شده است و برای مصرف آن باید ۲۰دقیقه ی اول آب رو بگذارند بیرون رود تا املاح آن تخلیه گردد.

پادخاطرنشان کرد: با تمهیدات صورت گرفته درصورتی که مشکلی ایجاد نشود تا دهه فجر مشکل آب روستای دژسلیمان حل خواهد شد.

 این مسوول در پاسخ دانشجویان  مبنی بر اینکه روستاییان قدرت خرید دستگاه تصفیه آب را ندارند! اینگونه مطرح نمودند آب روستا کاملا بهداشتی  است و نیاز به دستگاه تصفیه آب نیست.

 انتهای پیام/۸۲۰۳۱

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president