آوای جنوب

مسئولان بی‌خیال «چهار راه مرگ» در یاسوج + تصاویر

ایست بازرسیمسئولان در یاسوج چشم خود را بر روی حوادث همه روزه چهار راه مرگ در این شهر بسته‌اند.

آوای جنوب؛

مشکلات در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد یکی و دو تا نیست لذا هر کجا در این شهر پا بگذاری پر است از مشکلاتی که مردم همه روزه در عین سختی و تحمل ضرر و زیان با آن کنار می‌آیند.

خیابان‌ها و معابر شهر یاسوج هم برخلاف تمام کشور به گونه‌ای طراحی و ساخته شده‌اند که مانند و نظیر آن را در هیچ کجای ایران نخواهی دید.

با ازدیاد خودورها و تردد در معابر شهری یاسوج این روزها خطرات زیادی در کمین مردم نشسته و اگر وضعیت به همین منوال پیش برود به زودی شاهد بروز سوانحی خواهیم شد که با تلخی و غم و اندوه همراه خواهد بود.

نقاط حادثه‌خیز بسیاری در معابر شهری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که هر چه مردم و پلیس فریاد می‌کشند کسی جوابگو نیست و هر دستگاه مسئولی در این شهر کارها را به هم پاسکاری می‌کنند.

اما مردم اکنون بیش از هر مسئولی از خبرنگاران توقع همکاری دارند و با دیدن هر مشکلی از خبرنگاران انتظار انعکاس آن را دارند به مانند انتظار در رسانه‌ای کردن وضعیت چهارراهی که در کمربندی بلوکو قرار دارد و این روزها به چهارراه مرگ در یاسوج تبدیل شده است.

چهارراهی که یا جان می‌گیرد و یا خسارت مالی و بدنی به رهگذران وارد می‌کند و چون مسئولان مانند مردم عادی، حاشیه‌نشین در چهارگوشه شهر نیستند خبری از چهارراه مرگ ندارند.

برخی از اهالی معتقدند که این کمربندی بدون در نظر گرفتن جمیع جهات و عدم طراحی درست و حسابی نه تنها باری از ترافیک در شهر نکاسته بلکه خساراتی که وارد کرده تقریبا غیر قابل جبران است.

وقتی از سر این چهارراه می‌گذری باید با سلام و صلوات عبور کنی چراکه هر لحظه امکان دارد از سه طرف دیگر با خودروها برخورد کنی که تاکنون ده‌ها مورد تصادف دلخراش تنها در همین یک نقطه به قول مسئولان راهنمایی و رانندگی و البته به زبان ساکنان محل بیان شده است.

در همین خصوص سرهنگ اسماعیل خوشوقت در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: کاملا حرف شما را قبول داریم و این نقطه محلی برای وقوع تصادفات ناگوار شده است.

وی که نیز از دست مسئولان متولی به شدت گلایه‌مند بود، افزود: باید در این منطقه سرعت‌گیر توسط شهرداری ساخته شود و نقطه‌ای خطرآفرین است که باید اصلاح شود.

این فرمانده انتظامی گفت: اصول مهندسی در این کمربندی رعایت نشده و هر چه می‌گوییم که نسبت به روشنایی این کمربندی اقدام شود تاکنون کسی حرف ما را نشنیده است.

حال باید از مسئولان در شهر یاسوج و همچنین مسئولان استانی پرسید که ایجاد بزرگراه و آزادراه پیشکشتان لااقل این چهارراه کوچک را ترمیم و اصلاح کنید تا جوانان شهرمان روزانه با خطر مرگ مواجه نباشند.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president