آوای جنوب

علی فضلی:

مردودین فتنه ۸۸ به دنبال طرح شورایی کردن رهبری هستند/بصیرت مردم فتنه ۸۸ را خنثی کرد

فضلیجانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: مردودین فتنه ۸۸ امروز در پی عنوان کردن طرح شورایی کردن رهبری هستند.

آوای جنوب؛

 

سردار علی فضلی امروز در مراسم افتتاح زائرسرای راهیان نور در گچساران اظهار کرد: مردم گچساران همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی حضوری چشمگیر داشتند و ۳۷ سال با بصیرت و شناخت از انقلاب و آرمان‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند.

وی با اشاره به برخی فتنه‌های کوچک و بزرگ در کشور از سال‌های گذشته تاکنون، افزود: دشمنان و معاندان انقلاب اسلامی در راه ضربه زدن به این انقلاب مردمی از هر ظرفیتی بهره بردند و فتنه‌های زیادی به پا کردند که هر کدام به تنهایی یک حاکمیت سیاسی را ساقط می‌کند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: بخشی از نفوذی که امروز مقام معظم رهبری و مولای ما از آن سخن می‌گویند و هوشمندی ملت برای مقابله با آن را می‌طلبد، از عقبه فتنه ۷۸ و همان مقاطع بوده است.

فضلی بیان کرد: مهم‌ترین بخش نفوذ دشمن در جنگ نرم در اغفال مسئولان و ایجاد جریان و جریان‌سازی برای رسیدن به اهداف شوم خود بوده است.

وی با بیان اینکه فتنه ۸۸ حادثه‌ای بود که به جز صدر اسلام مشابه آن دیده نشده است، گفت: با رحلت رسول اکرم (ص) عده‌ای از نزدیکان پیامبر در برابر امامت ایستادند؛ در فتنه ۸۸ نیز اگر هوشمندی مردم نبود، مشکلات زیادی ایجاد می‌شد.

فضلی با بیان اینکه بعضی از مسئولان در فتنه ۸۸ وا داده بودند، بیان کرد: بعضی از مسئولان در فتنه ۸۸ تجدید و بعضی دیگر مردود شدند؛ اما پیروز این میدان مردم بودند، زیرا با خدا معامله کرده بودند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین متذکر شد: مردودین فتنه ۸۸ امروز دنبال مطرح کردن طرح شورایی کردن رهبری و دیگر مسائل هستند.

فضلی با بیان اینکه مهار هشت ماه فتنه به اندازه هشت سال دفاع مقدس انرژی برد، افزود: در آن سال در برخی شب‌ها افزون بر یکصد هزار بسیجی کف خیابان برای مقابله با فتنه‌گران حضور داشتند.

وی خاطرنشان کرد: برای مقابله با جنگ نرم دشمن باید گام‌های بلندی برداشت و دیدگاه مقام معظم رهبری، کار برای شهدا به‌ویژه شهدای گمنام و کار راهیان نور به عنوان برجسته‌ترین اقدام اثرگذار فرهنگی کشور است.

جانباز و فرمانده هشت سال دفاع مقدس با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور در سراسر کشور گفت: امروز راهیان نور یک حج بصیرتی است و قابل دسترسی برای همه امت است.

فضلی ضمن تشکر از همه مسئولان و گروه‌های مردم‌نهاد در برگزاری اردوهای راهیان نور افزود: امروز راهیان نور از یک میلیون نفر سال ۸۴ به ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر رسیده است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: امروز ۲۰ هزار و ۵۰۰ راوی دفاع مقدس در راهیان نور حضور دارند و ۱۹ هزار خادم راهیان نور را پشتیبانی می‌کنند.

فضلی اضافه کرد: ۲۶ هزار نفر از روحانیون نیز در راهیان نور به تبیین اهداف انقلاب می‌پردازند و ۷۶ هزار مدیر کاروان نیز راهیان را اداره می‌کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president