آوای جنوب

مراکز درمانی خوزستان آماده باش باشند/ باید احساس خطر کنیم

آوای جنوب
اهواز- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: با توجه به تعطیلات نوروز باید سیستم بهداشت و درمان خوزستان آمادگی لازم را داشته باشند زیرا احتمال شعله‌ور شدن بیماری کرونا در وجود دارد.

به گزارش آوای جنوب، محمدحسین سرمست شوشتری صبح امروز شنبه در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن داشتن مراسم مذهبی و تعطیلات نوروز باید علاوه بر ارائه هشدارها، سیستم بهداشت و درمان استان خوزستان آمادگی لازم را داشته باشند زیرا احتمال شعله‌ور شدن بیماری کرونا در وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه روند کاهشی مراجعه‌کنندگان به مراکز بهداشتی و درمانی در خوزستان و بستری‌ها در بیمارستان‌های استان آهسته تر شده افزود: در دو هفته گذشته میزان مراجعه‌کنندگان به مراکز بهداشتی و درمانی و بستری‌ها ۴۱ درصد کاهش داشته اما در هفته گذشته سیر کاهشی آهسته‌تر بوده و ثابت مانده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: این مسئله موجب شده به ویژه شهرهای بزرگ از وضعیت قرمز خارج شوند و در وضعیت نارنجی بمانند؛ وضعیت نارنجی مانند وضعیت قرمز تلقی می‌شود و باید احساس خطر کنیم.

به گزارش آوای جنوب بر اساس جدیدترین وضعیت شیوع کرونا در استان خوزستان شهر باوی در وضعیت آبی کرونایی و شهر رامهرمز در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند.

همچنین بر این اساس شهرهای اهواز، امیدیه، آغاجاری، بهبهان، خرمشهر، کارون و مسجدسلیمان در وضعیت نارنجی کرونایی هستند.

طبق این گزارش نیز شهرهای آبادان، ایذه، باغملک، اندیکا، اندیمشک، بندر ماهشهر، حمیدیه، دزفول، دشت آزادگان، رامشیر، شادگان، شوش، شوشتر، گتوند، لالی، هفتکل، هندیجان و هویزه در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president