کد خبر : 48625
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 تیر 1400 - 19:39

مراسم تحلیف سید ناصر حسینی در مجلس چه زمانی برگزار می شود؟

مراسم تحلیف سید ناصر حسینی در مجلس چه زمانی برگزار می شود؟

آوای جنوب نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و پردیس در مجلس گفت: مراسم تحلیف منتخبان میاندوره ای مجلس پس از تایید صحت انتخابات از سوی شورای نگهبان در صحن علنی مجلس برگزار می شود. سید نظام الدین موسوی، در پاسخ به این سوال که مراسم تحلیف منتخبان میاندوره ای مجلس چه زمانی برگزار می شود،

آوای جنوب

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و پردیس در مجلس گفت: مراسم تحلیف منتخبان میاندوره ای مجلس پس از تایید صحت انتخابات از سوی شورای نگهبان در صحن علنی مجلس برگزار می شود.

سید نظام الدین موسوی، در پاسخ به این سوال که مراسم تحلیف منتخبان میاندوره ای مجلس چه زمانی برگزار می شود، اظهار کرد: پس از اینکه شورای نگهبان صحت انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی را تایید و نامه آن را به مجلس ارجاع بدهد، مراسم تحلیف برگزار می شود.

وی افزود: اگر شورای نگهبان در این مدت، نامه تایید صحت انتخابات میان دوره ای را به مجلس ارجاع دهد، در اولین جلسه علنی مراسم تحلیف منتخبان میاندوره ای مجلس برگزار می شود.

به گزارش آوای جنوب، انتخابات میاندوره ای مجلس روز ۲۸ خرداد ماه سال جاری در ۶ حوزه انتخابیه (تهران،ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر)، (گچساران)، (آستانه اشرفیه)، (کبودرآهنگ و بهار)، (میانه) و ( تفرش، آشتیان و فراهان) برگزار شد و مردم با حضور در پای صندوق‌های رای منتخبان خود را راهی بهارستان کردند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.