آوای جنوب

مدیر جهاد کشاورزی گچساران: تولید ۴۰۰ تن مرغ تنظیم بازار در گچساران

آوای جنوب
مدیرجهادکشاورزی گچساران گفت: در این مدت تنظیم بازار بیش از۴۰۰ تن مرغ دولتی به قیمت دولتی در کشتارگاه مرغ گچساران کشتار و روانه بازار گچساران و شهرستان های گرمسیری استان شده است.

به گزارش آوای جنوب از گچساران،لیلا عطا زاده اظهار کرد: شهرستان گچساران دارای۲۹ واحد تولیدی مرغ است که از این تعداد۱۰واحد مرغداری بنا به دلایل مختلفی اعم از نبود نقدینگی و بدهکاری به بانک‌ها غیرفعال هستند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۹ واحد تولیدی مرغ در این شهرستان فعال هستند، گفت: در این تعداد واحد پرورش مرغ با ظرفیت۳۹۰هزار قطعه در هر دوره سه ماهه پرورش مرغ تولید شده است.

مدیرجهادکشاورزی گچساران با اشاره به اینکه در سال گذشته یک میلیون و ۱۸۷ هزار و ٩٢٢ قطعه جوجه در این۱۹ واحد مرغداری پرورش داده شد، افزود: سال گذشته ۲ هزار تن مرغ تولید و روانه بازار مصرف شد.

عطازاده اذعان کرد: با توجه به مشکل امروز جامعه و کمبود مرغ در بازار خوشبختانه شهرستان گچساران با مشکل کمبود مرغ مواجه نشده است.

وی ادامه داد: این کالای اساسی و پروتئینی همچنان در بازار به وفور یافت و در دسترس شهروندان قرار دارد.

مدیرجهادکشاورزی گچساران بیان کرد: در این مدت تنظیم بازار بیش از۴۰۰ تن مرغ دولتی به قیمت ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان در کشتارگاه مرغ گچساران کشتار و روانه بازار گچساران و شهرستان های گرمسیری استان شده است.

عطا زاده ابراز کرد: در ۲ روز گذشته ۳۰تن مرغ تنظیم بازار در کشتارگاه مرغ کشتار که سهمیه شهرستان ۱۳ تن،۹.۵ تن به کهگیلویه، چهار تن به شهرستان بهمئی، ۲تن باشت و ۱.۵ تن با نرخ مصوب دولتی به قیمت ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان عرضه شد.

مدیرجهادکشاورزی گچساران خاطرنشان کرد: جهادکشاورزی در تلاش است که کمبود مرغ که یک کالای اساسی و ضروری خانوار است در بازار گچساران احساس نشود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president