آوای جنوب

طی حکمی

مدیر توزیع برق ناحیه کهگیلویه منصوب شد

پرویزیخسرو پرویزی به عنوان مدیر جدید شرکت توزیع برق ناحیه کهگیلویه معرفی شد.

آوای جنوب؛

ظهر امروز طی مراسمی با حضور فرماندار شهرستان، معاون بهره‌برداری توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد و پرسنل شرکت برق ناحیه دهدشت در نمازخانه شرکت توزیع برق دهدشت برگزار شد و مدیر جدید این ناحیه معرفی شد.

علی پوزش در این آیین مشکلات برق در نقاط مختلف شهرستان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: با وجود خدمات خوبی که در حوزه برق شهرستان صورت گرفته است اما کمبودهای موجود نیاز به توجه ویژه‌ای دارد.

فرماندار کهگیلویه بعد مسافتی ایستگاه برق دهدشت را از عوامل افت شبکه و نارسایی برق شهرستان خواند و افزود: پایدار شدن برق شهرستان به ایستگاه فوق توزیع نیازمند است.

پوزش با بیان این‌که برای وضعیت پایدار برق شهرستان حداقل دو ایستگاه فوق توزیع برق مورد نیاز است تصریح کرد: انتظار می‌رود ثبات برق در اولویت مدیریت جدید برق ناحیه قرار گیرد.

وی مشکلات حوزه برق شهرستان را یادآور شد و با اشاره به آمار روزافزون سرقت و غیرمجاز بودن برق، تبدیل سیم به کابل را از راه‌های اساسی جلوگیری از این مشکلات عنوان و تصریح کرد: روشنایی معابر به ویژه در مناطق روستایی مطالبه به حق مردم است که باید پیگیری شود.

این مقام مسئول افزایش تعداد ایستگاه‌های دو مداره را از دیگر راه‌های مقابله با افت فشار برق برشمرد و گفت: با توجه به گستره ناحیه راه‌اندازی واحد دوم اتفاقات یک نیاز ضروری برای پاسخگویی به نیاز مشترکان است.

به گزارش فارس در پایان این مراسم ضمن تجلیل از خدمات ۳۰ ماهه کاظم رزمه خسرو پرویزی به عنوان مدیر جدید برق ناحیه شهرستان معرفی شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president