کد خبر : 9433
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 تیر 1394 - 5:32

مدیریت ضعیف مصرف برق در ادارات کهگیلویه و بویراحمد

مدیریت ضعیف مصرف برق در ادارات کهگیلویه و بویراحمد

معاون بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیریت مصرف برق در ادارات این استان ضعیف است. آوای جنوب؛ محمد اسکندری عصر امروز در نشست مدیران بخش انرژی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به غیر از مصارف نامتعارف خانگی در ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد هم مدیریت خوب مصرف وجود ندارد،

n00075895-bمعاون بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیریت مصرف برق در ادارات این استان ضعیف است.

آوای جنوب؛

محمد اسکندری عصر امروز در نشست مدیران بخش انرژی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به غیر از مصارف نامتعارف خانگی در ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد هم مدیریت خوب مصرف وجود ندارد، اظهار کرد: در جلسه هیئت دولت بحث مربوط به مصرف بهینه انرژی پیگیری و مصوبات خوبی نیز داشته که به تمام استانداری‌های کشور ابلاغ شده است.

وی افزود: جا دارد که در استان جلساتی با حضور دستگاه‌های مختلف و البته ائمه جمعه و جماعات برگزار شود تا مدیریت مصرف و مصرف بهینه بهتر و بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول در شرکت توزیع نیروی برق استان در ادامه گفت: باید در استانداری فردی به عنوان مسئول انرژی گمارده شود و هیئت‌های بازرسی به وجود آید تا بر نحوه استفاده از آب و برق در ادارات و دستگاه‌های مختلف نظارت شود.

معاون بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه باید از خودمان کارها را شروع کنیم و سپس به مردم برسیم، تصریح کرد: در ادارات استان می‌بینیم که از کولرهای گازی برای هر اتاق استفاده می‌شود و گاها این کولرها شبانه‌روز مشغول به کار هستند و یا این که بیشتر ادارات در مواقع شب لامپ‌های روشن دارند و انرژی بسیاری اینگونه در استان هدر می‌رود.

این مسئول در پایان به نمونه‌های دیگری از اسراف برق در ادارات کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و افزود: در اتاق‌هایی که چهار سمت آن‌ها پنجره‌های بزرگ با نور کافی وجود دارد لامپ‌های متعددی روشن گذاشته می‌شود که با مصرف بهینه انرژی فاصله زیادی دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.