آوای جنوب

مدیرکل راه و شهرسازی پاسخ داد: پروژه ای در گچساران که به کما رفته باشد، نداریم/پاسخ کوتاه آوای جنوب: آقای مدیرکل از جاده گچساران به سه راه پازنان چه خبر

آوای جنوب
مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه راه و شهرسازی در گچساران که به کما رفته باشد، نداریم.

 

 

در پی درج خبری مبنی بر به کما رفتن پروژه‌های راه و شهرسازی در شهرستان گچساران مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این که در حال حاضر همه پروژه‌های راه و شهرسازی در این شهرستان فعال است اظهار کرد: در دوره مدیریت ما به جز یک پروژه مجتمع فرهنگی و هنری همه پروژه‌های شهرستان گچساران فعال است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ادامه داد: همان پروژه مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان گچساران هم به صورت کامل غیر فعال نیست و اقداماتی روی آن در حال انجام است.

این مسوول گفت: در دو تا سه پروژه دیگر هم در صورت تامین قیر مورد نیاز فعالیت آن‌ها از سر گرفته می‌شود و نمی‌توان این پروژه ها را راکد دانست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به چند پروژه راهسازی در محور دیلم گناوه گچساران هم گفت: این پروژه‌ها هم سرعت خوبی دارند و کار بر روی آنها در حال انجام است.

وی افزود: برخی موارد مطرح شده در خصوص به کما رفتن پروژه‌های به کما رفته گچساران مربوط به دوره مدیران قبلی و فرماندار سابق بوده و ربطی به دوره فعلی ندارد.
آوای جنوب از جناب آقای نیک اقبال این سوال را دارد آیا از جاده گچساران به سه راه پازنان که مدتهاست تعطیل شده است و جاده نیمه کاره رها شده است خبر دارند یا خیر….

انتهای پیام/۸۲۰۰۹

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president