آوای جنوب

مدیرعامل نفت گچساران در دیدار با رییس اورژانس کشور:ضرورت استقرار بالگرد هوایی در گچساران

آوای جنوب

به گزارش پایگاه خبری آوای جنوب ، جعفر میعادفر شامگاه شنبه در نشست با مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران افزود: امدادگران پرتلاش و فداکار اورژانس سالانه بیش از پنج میلیون ماموریت امدادی برای خدمات رسانی به بیماران و حادثه دیدگان مختلف در سطح کشور انجام می دهند.

میعادفر ابراز کرد: این میزان خدمات بصورت هوایی، دریایی و زمینی به اقشار مختلف مردم بصورت رایگان انجام می شود.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون ۵۳ پایگاه اورژانس جاده ای زمینی و یک پایگاه اورژانس هوایی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد کار خدمات رسانی به حادثه دیدگان را به عهده دارند.

وی بیان کرد: با توجه به سخت گذر بودن مناطق مختلف این استان استقرار بالگرد در شهرستان های گچساران و کهگیلویه نیاز ضروری است.

سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تلاش های شرکت نفت و گاز و رایزنی های انجام شده دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران راه اندازی خواهد شد.

وی بیان کرد: به دلیل قرار گرفتن شهرستان گچساران در مسیر استان های جنوبی و بروز حوادث جاده ای متعدد و همچنین وجود تاسیسات نفتی و صنعتی، راه اندازی پایگاه اورژانس هوایی در گچساران ضروری بود که با همت مسئولان شرکت نفت و گاز گچساران این مهم در آینده نزدیک محقق خواهد شد

در ادامه این نشست مهندس غلامرضا کمالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به گستردگی سایت‌های این شرکت در سطح استان خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و بوشهر گفت: پراگندگی سایت‌های مختلف این شرکت باعث شده در صورت بروز اتفاقات، سوانح و حوادث دسترسی مصدومان به نزدیکترین مرکز درمانی با توجه به بعد مسافت در کمترین زمان امکان‌پذیر نباشد و این موضوع در سال‌های گذشته یکی از چالش خدمات‌رسانی به شمار می‌رفت.

کمالی اظهار کرد: خدمت در شأن مردم منطقه را وظیفه خود می‌دانیم و با پیگیری‌های انجام‌شده به‌زودی بیمارستان نفت نیز وارد چرخه خدمات‌رسانی خواهد شد .

مدیرعامل نفت و گاز گچساران با بیان اینکه راه اندازی اورژانس هوایی یکی از خدمات برجسته دولت برای این منطقه خواهد بود اظهار داشت: صنعت نفت گچساران با داشتن یازده پایگاه اورژانس و یازده آمبولانس پیشرفته یکی از شرکت های ویژه به شمار می رود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president