آوای جنوب

مدیرعامل نفت و گاز گچساران با انتشار پیامی فرارسیدن ۹ اردیبهشت روز شوراها را تبریک گفت

آوای جنوب

مدیرعامل نفت و گاز گچساران با انتشار پیامی فرارسیدن ۹ اردیبهشت روز شوراها را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری آوای جنوب؛,مهندس غلامرضا کمالی با انتشار پیامی فرارسیدن ۹ اردیبهشت روز شوراها را تبریک گفت.

متن پیام مدیرعامل نفت و گاز گچساران بدین شرح است؛

بسم الرحمن الرحیم
الَّذینَ اسْتَجابُوا لِرَبِّهِمْ وَ أَقامُوا الصَّلاهَ وَ أَمْرُهُمْ شُوری‏ بَیْنَهُمْ وَ مِمّا رَزَقْناهُمْ یُنْفِقُونَ( شورا ۳۸)
«نهم اردیبهشت‌ماه در تقویم رسمی کشور به نام « روز شوراها » ثبت شده است. این نامگذاری ریشه در باور و فرهنگ این مرز و بوم دارد. تصمیم‌گیری مبتنی بر خرد جمعی و مشورت با صاحبان اندیشه و نظر از توصیه‌های مؤکد قرآن کریم و امامان معصوم (ع) است. به همین سبب و با عنایت به آموزه‌های دینی و ملی‌ کشور اصولی از قانون اساسی به تشکیل شورا در اداره‌ی جامعه اختصاص یافته است. طبق اصل هفتم قانون اساسی، شوراها از ارکان اصلی تصمیم‌گیری و اداره‌ی امور کشور و تبلور نقش مردم در سرنوشت خویش به‌شمار می‌روند، بدین ترتیب شوراهای شهر و روستا در نقاط دور و نزدیک کشور به عنوان منتخبین امین ملت تشکیل شده و تاکنون خدمات قابل توجهی به انجام رسانده‌اند.

همفکری، همکاری و همدلی فلسفه‌ای است که شوراها را به میدانی برای تلاش و خدمت تبدیل کرده است تا از این رهگذر با مسؤولیت‌پذیری و پاسخگویی ، پشتیبانی و حمایت مردم را جلب نمایند.
اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن روز شوراها به اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستا که با وظیفه شناسی و توجه به اصل دانش محوری در حل عملگرایانه مشکلات محسوس شهرها و روستاهای ذیربط با کفایت و درایت برای نیل به جامعه شهروند مدار کوشش می کنند ، امید آن دارم که با همت عالی مردم و مسئولین ، روز به روز این نهاد بالنده تر و با تجربه تر از پیش در جهت ارائه «خدمت خالصانه و بی منت» و تصمیم گیری در حوزه وظایف و اختیارات خود گام برداشته و در تعامل و همکاری با مجموعه مدیران دولتی و سایر ارکان نظام ، بیش از پیش موجبات ارتقای رضایتمندی مردم از عملکرد خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورد

غلامرضا کمالی

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president