کد خبر : 53006
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 مهر 1403 - 15:36

مدیرعامل شرکت نفت گچساران: برخورد با پیمانکاران و ناظرین کم کار درحوزه ی غذا در چارچوب مفاد قرارداد های فی مابین

مدیرعامل شرکت نفت گچساران: برخورد با پیمانکاران و ناظرین کم کار درحوزه ی غذا در چارچوب مفاد قرارداد های فی مابین

آوای جنوب به گزارش روابط عمومی نفت گچساران ؛مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در بازدید از کمپ ها و رستوران های شرکت اظهار کرد: اولویت اصلی ما در مناطق عملیاتی ارائه بهترین خدمات به کارکنان است. مهندس غلامرضا کمالی در بازدید از برخی رستوران های این شرکت در تاسیسات با اعلام اینکه

آوای جنوب

به گزارش روابط عمومی نفت گچساران ؛مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در بازدید از کمپ ها و رستوران های شرکت اظهار کرد: اولویت اصلی ما در مناطق عملیاتی ارائه بهترین خدمات به کارکنان است.

مهندس غلامرضا کمالی در بازدید از برخی رستوران های این شرکت در تاسیسات با اعلام اینکه از ماهها پیش با فراخوان همکاران مرتبط در اینخصوص تاکیدات لازم را نموده ام و از مسئولین ذیربط خواسته ام تا هم سیستم نظارتی خود را تقویت نمایند و هم با پیمانکاران کم‌کار در چارچوب مفاد قرارداد برخورد نمایند، گفت: از ناظران و نمایندگان شرکت انتظار است با جدیت در این خصوص پیگیر باشند. مدیرعامل شرکت نفت گچساران تاکید کرد: در صورتی که پیمانکاری به تعهدات خود طبق برنامه و مفاد پیمان عمل نکند، ضمن انعکاس کم کاری آن پیمانکار به مراجع ذی‌ربط، از ارجاع کارهای بعدی به آن پیمانکار در شرکت جلوگیری و مجری پیمان ، امور حقوقی و قراردادها و کمیسیون مناقصات موظف هستند بدون هیچگونه اغماضی به این کاستی ها ورود و برخورد لازم را اعمال نمایند.البته باید این موضوع را ملحوظ نظر قرار دهیم که به هیچ عنوان نمی بایست رنجشی برای پیمانکارانی که به درستی به وظیفه قراردادی خود عمل می نمایند ایجاد شود بلکه اینگونه پیمانکاران می بایست تشویق هم بشوند.

کمالی با تذکر به پیمانکاران کم‌کار، ‌به مدیران و روسای مجموعه خدماتی تاکید کرد که حضوری مداوم و مستمر در محل رستوران ها و استراحت گاه ها داشته باشند و به‌طور مستقیم در جریان اقدامات قرار گیرند.

وی با تذکر به همه دست اندرکاران اظهار کرد: اولویت همه مدیران نفت باید نیروی انسانی باشد چرا که صندلی مدیریتی من و شما برای خدمت به نیروهای عملیاتی است و تاکید میکنم مدیران در وعده های غذایی در تاسیسات در کنار نیروها باشند و شخصا به صورت نامحسوس روزانه کنترل خواهم کرد و در این موارد هیچ گونه کم کاری و سهل انگاری را نخواهم پذیرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.