آوای جنوب

مدیرعامل جمعیت هلال‎احمر استان برنامه‌های هفته هلال‌احمر را تشریح کرد

مثنویمدیرعامل جمعیت هلال‎احمر کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های هفته هلال‌احمر در استان را تشریح کرد.

آوای جنوب؛

مسعود مثنوی ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته هلال‌احمر برگزار شد ضمن تبریک اعیاد اظهار کرد: مقام معظم رهبری با دوراندیشی که دارند امسال را به نام سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری کردند که از شعارهایی است که منسجم در وظایف جمعیت هلال‌احمر آورده شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‎احمر کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری وظیفه این نهاد را بیشتر می‌کند، گفت: همدلی و همزبانی از اهداف همیشگی جمعیت هلال‌احمر است.

این مسئول از راه‌های محقق شدن اهداف و وظایف جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد را تعامل و همدلی اصحاب رسانه عنوان کرد و گفت: رسانه‌ها به عنوان چشمان بیدار جامعه خدمات گسترده این نهاد را انعکاس دهند.

مثنوی در ادامه با اشاره به در پیش بودن هفته هلال‌احمر به برنامه‌های این هفته در سطح کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: ۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت‌ماه به عنوان هفته هلال‌احمر نامگذاری شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‎احمر کهگیلویه و بویراحمد با تشریح برنامه‌های هفته هلال‌احمر اذعان کرد: دیدار پرسنل و امدادگران با نماینده ولی فقیه در استان، همایش پیاده‌روی با حضور عموم مردم در هفته جاری و هفته آینده، شرکت پرسنل جمعیت هلال‌احمر در نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مدیران شهرستانی و غبارروبی گلزار شهدا از برنامه‌های این هفته است.

وی دیدار با خانواده‌های شهدای امدادگر، سرکشی از مراکز توانبخشی، پاکسازی محیط زیست، برگزاری مراسم معنوی زیارت عاشورا، دیدار پرسنل جمعیت هلال‌احمر شهرستان‌ها با فرمانداران و ائمه جمعه، برپایی ایستگاه سلامت در سطح شهرها و مصلی‌ها و برگزاری مانور امدادی را از دیگر برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر مطرح کرد.

مثنوی از برنامه‌های مهم در هفته هلال‌احمر را برگزاری مانور تیم‌های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم عنوان کرد و گفت: برگزاری ایستگاه‌های صلواتی، ثبت‌ نام و عضوگیری داوطلبان، برپایی ایستگاه نقاشی و مانور امداد و نجات در مهدکودک‌ها، حضور غنچه‌های هلال در برنامه کودک شبکه استانی دنا، تجلیل از داوطلبان جمعیت هلال‌احمر و جلسه شورای اداری هلال‌احمر در استانداری به ریاست استاندار و تشریح برنامه‌های هفته هلال‌احمر را از دیگر برنامه‌های این هفته در استان عنوان کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد از همراهی اصحاب رسانه در طی یک سال گذشته قدردانی کرد و گفت: امیدواریم در هفته هلال‌احمر و در سالی که از طرف مقام معظم رهبری به نام سال همدلی و همزبانی نامگذاری شده امیدواریم در این هفته یاری‌گر جمعیت هلال‌احمر در اجرای هرچه باشکوه برنامه‌ها باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president