آوای جنوب

آیت الله ملک حسینی :

مدیران کهگیلویه و بویراحمد، کمبود اعتبار را بهانه توجیه ضعف خود قرار ندهند

هنر مدیران در دوران کم اعتباری و اینکه در این شرایط بتوانند بر سختی‌ها غلبه کنند مشخص می‌شود و اگر همه چیز فراهم باشد تا خدمتی انجام شود، هنر نیست

ملک حسینینماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه هنر مدیریت در دوران کمبود اعتبار نمایان می‌شود، گفت: مدیران این استان کمبود اعتبار را بهانه‌ای برای توجیه ضعف خود قرار ندهند.

آوای جنوب؛

آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: هنر مدیریت این نیست که پول باشد و خرج کنند زیرا در صورتی پول را به هر فردی دهند که توان را دارد که خرج کند.

وی عنوان کرد: هنر مدیران در دوران کم اعتباری و اینکه در این شرایط بتوانند بر سختی‌ها غلبه کنند مشخص می‌شود و اگر همه چیز فراهم باشد تا خدمتی انجام شود، هنر نیست.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه مدیران نباید شرایط سخت را بهانه‌ای برای بیکاری و دادن وعده‌های بی‌اساس قرار دهند، ابراز کرد: مدیر متعهد و دلسوز باید بتواند با کمترین ظرفیت‌ها و اعتبار، بیشترین خدمت را به خلق خدا داشته باشد و بتواند جامعه را با حداقل‌ها شکوفا کند.

ملک‌حسینی با تاکید بر اینکه به میمنت نظام مقدس جمهوری اسلامی واژه غیر زیبنده محرومیت برای استان کهگیلویه و بویراحمد در حال رخت بر بستن است، تصریح کرد: بیش از ۲۰ سال پیش شرایط سخت مناطق مختلف این استان از جمله منطقه زیلایی را دیده بودم ولی امروزه به برکت انقلاب اسلامی مشکلات به حداقل رسیده است که انتظار می‌رود مسئولان برای رفع همین حداقل‌ها نیز از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.

وی با اشاره به اینکه انتظار می‌رود پدران این استان مشکلات گذشته را برای فرزندان خود بازگو کنند، بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی مشکلات کنونی مردم استان را رصد و بررسی کنند و عزم نهایی را برای رفع آن‌ها بکار بگیرند

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president