آوای جنوب

معاون سیاسی امنیتی استاندار :

مدیران و مسئولان به خوبی می‌دانند که باید در انتخابات کاملا بی‌طرف باشند

فتاح محمدیمعاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دولت آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات را در اسفند سال‌جاری دارد، گفت: تمام تلاش دولت در انتخابات پیش‌رو فراهم کردن زمینه حضور و مشارکت گسترده مردم است.

آوای جنوب؛

فتاح محمدی ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد انتخابات استان، افزود: تجارب بسیار ارزنده‌ای در انتخابات گذشته به‌دست آمده است و دولت به عنوان مجری و شورای نگهبان به عنوان ناظر برای برگزاری انتخابات باشکوه در کنار هم آماده برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند سال‌جاری هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دولت آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات را در اسفند سال‌جاری دارد، گفت: تمام تلاش دولت در انتخابات پیش‌رو فراهم کردن زمینه حضور و مشارکت گسترده مردم است.

وی با بیان اینکه مدیران و مسئولان این موضوع را به خوبی می‌دانند که باید در انتخابات کاملا بی‌طرف باشند، افزود: همه امکانات دولتی و عمومی برای برگزاری خوب، مطلوب و باشکوه انتخاب مجلس شورای اسلامی به‌کار گرفته شود.

این مسئول از تشکیل ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: رئیس، دبیر و دیگر روسای کمیته‌های شش‌گانه انتخابات مجلس مشخص شدند.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد افزود: اعلام اطلاعیه به ادارات در خصوص استعفاء افراد واجد شرایط در موعد مقرر، برگزاری جلسات با فرمانداری‌ها با تأکید بر موضوعات مربوط به انتخابات، ارائه اخبار و اطلاعات مربوط به انتخابات به‌طور روزانه و هفتگی به وزارت کشور از جمله برنامه‌ها و وظایف ستاد انتخابات استان است.

محمدی تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای ارائه آموزش‌های لازم به فرمانداران و عوامل اجرایی و نظارتی، تهیه امکانات و تجهیزات و سایر لوازم جانبی و برگزاری جلسات مشترک عوامل اجرایی به‌صورت منطقه‌ای از دیگر برنامه‌های این ستاد است.

وی تصریح کرد: اعضای ستاد انتخابات استان تمام تلاش خود را برای اجرای قانون در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به‌کار خواهند گرفت.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president