آوای جنوب

مدیران غیرهمسو با دولت در بویراحمد به چه جرمی تغییر می‌کنند؟

مدیران باید نقش فرمانداری را جدی بگیرند و بدانند که نگاه بخشی و جزیره‌ای تاثیرگذار نبوده و باید با تعامل و هم‌افزایی بین بخشی در توسعه استان گام بردارند

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد گفت: مدیران غیرهمسو با دولت در بویراحمد تغییر می‌کنند.

آوای جنوب؛

سید کرامت‌الله فرج‌زاده صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس بر لزوم هماهنگی بین دستگاهی در این هفته تاکید کرد و گفت: انتظار می‌رود در این هفته همکاری و هماهنگی هرچه بیشتری نیز صورت گیرد.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد ادامه داد: دفاع مقدس برگ زرینی از تاریخ پر افتخار ملت بزرگوار ایران اسلامی است که باید برنامه‌های گرامیداشت آن هر سال باشکوه‌تر از سال قبل برگزار شود.

فرج‌زاده هفته دفاع مقدس را نماد اقتدار و عظمت ملت ایران اسلامی دانست و گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای بازگو کردن دلاوری‌ها، رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس است.

این مسئول ادامه داد: رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس با کم‌ترین امکانات در برابر دشمن متجاوز با تمامی وجود از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کرده و دشمن را از خاک وطن بیرون راندند.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد در بخشی دیگر از سخنان خود فلسفه شورای اداری را ایجاد زمینه مناسب برای همکاری بین دستگاهی عنوان کرد و گفت: با هم‌افزایی و همراهی دستگاه‌ها شاهد توسعه و ارتقاء شهرستان خواهیم بود.

وی رمز موفقیت مدیران را همدلی و کلید آن را تدبیر بیان کرد و گفت: مدیران باید نقش فرمانداری را جدی بگیرند و بدانند که نگاه بخشی و جزیره‌ای تاثیرگذار نبوده و باید با تعامل و هم‌افزایی بین بخشی در توسعه استان گام بردارند.

فرج‌زاده با تاکید بر اینکه شهرستان بویراحمد چشم به نگاه و تدبیر مسئولان دارد، گفت: در صورتی که عملکرد و کارآیی خوبی داشته باشیم شاهد پیشرفت خواهیم بود و اگر اینگونه نباشد باعث رکود خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار بویراحمد در پایان با بیان اینکه شهرستان بویراحمد به عنوان مرکز استان باید با حساسیت بیشتری به مسائل توجه شود و مدیران در راستای توسعه گام بردارند، گفت: مدیران غیرهمسو با دولت تغییر می‌کنند.

این مسئول به مصوبات جلسه قبل شورای اداری شهرستان بویراحمد اشاره کرد و گفت: با توجه به در پیش رو بودن انتخابات مدیران حق استفاده از امکانات دولتی له یا علیه کاندیدای انتخاباتی را ندارند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president