آوای جنوب

مدعی العموم به قضیه شورای شهر ورود کند/بازی برخی از اعضای شورای شهر با حقوق مردم!

آوای جنوب

اکثر شهرها مراسم تحلیف را برگزار کرده اند و شورای شهر رسما کار خود را آغاز کرده است اما اینکه این بلبشو در شورای شهر یاسوج را چه کسانی مدیریت میکنند جای بسی نکته دارد.

به گزارش آوای جنوب این روزها در حالیکه فضای رقابت های انتخاباتی جای خود را به فضای کاری داده است، اما هنوز خبری از فعال شدن شورای شهر مرکز کهگیلویه و بویراحمد نیست.

آنطور که رسانه ها نوشته اند قریب به ۶ جلسه مراسم تحلیف شورای شهر ششم یاسوج ناکام مانده است و گویا برخی از اعضای شورای شهر یاسوج با حضور یک در میان در جلسات شورا تصمیم دارند مدت زمان نهایی شدن جلسات تحلیف را دوچندان کنند.

این بازی دو سر باخت این اعضا این نکته مهم را به اذهان عمومی متبادر می سازد که گویا نوعی بازی بر سر حق و حقوق مردم شکل گرفته است.
حال آنکه کمیسیون های مهم شهری شهرداری یاسوج یا تشکیل نمی شوند یا در هاله ای از ابهام هستند و مردم روزانه از رسانه ها و مسئولین مطالبه دارند.
بی شک این وضعیت فشل دیگر طاقت همه را به سر آورده است و در این رابطه نیازمند حضوری قوی تر و مقتدر تر از جانل دستگاه های نظارتی هستیم.
اینکه چه کسانی باشند یا نباشند و اصلا اینکه شهردار چه کسی باشد در این برهه ضرورت این نگارش نیست و بدون جانبداری باید به روی اصل قضیه زوم کرد.
اکثر شهرها مراسم تحلیف را برگزار کرده اند و شورای شهر رسما کار خود را آغاز کرده است اما اینکه این بلبشو در شورای شهر یاسوج را چه کسانی مدیریت میکنند جای بسی نکته دارد.
در این زمینه رسانه ها و مردم از دادستان محترم مرکز استان که همواره با ورود به موضوعات مهم بنای همدلی و حل مشکلات را دارند میخواهیم به این مسئله ورود کنند.
حقوق عامه بیش از ۱۰۰ هزار شهروند مرکز استان بخاطر غیرفعال بودن برخی از کمیسیون ها به مخاطره افتاده است و مردم روز به روز سردرگم تر میشوند.
بنابراین خواست اکثریت مردم ورودی قاطع و برخوردی زبانزد با مخلین این موضوع است تا درس عبرتی برای همگان شود.
اگرچه نیک پیداست مردم نیز به قضاوت خواهند پرداخت و افرادی را خواهند دید که تا دیروز شعار آنها مردم داری و خدمت بود ولی الان چرا حداقل برای مدتی هم که شده به اجماع نظر نمی رسند؟

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president