آوای جنوب

مدال طلای آسیا بر گردن بانوی موتای کار کهگیلویه وبویراحمدی

آوای جنوب
حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از کسب مقام اول و مدال طلای بانوی موتای کهگیلویه بویراحمد در رقابتهای قهرمانی آسیا خبر داد.

به گزارش آوای جنوب؛ حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از کسب مقام اول و مدال طلای بانوی موتای کهگیلویه بویراحمد در رقابتهای قهرمانی آسیا خبر داد.
آرمان حاتمی ،مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر افزود:
رقابتهای موتای قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی کشور امارات در شهر ابوظبی برگزار شد.
حاتمی ،مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان از کسب مقام اول و مدال طلای نادیا اعتماد مقدم بانوی کهگیلویه وبویراحمد د راین رقابتها خبر و افزود:نادیا اعتماد مقدم در این مسابقات دررده سنی جوانان وزن ۵/۶۳کیلو گرم ضمن کسب مقام اول و مدال طلا سهمیه المپیک را کسب کرد.
در این مسابقات تیم ملی موتای جمهوری اسلامی ایران در دو بخش بانوان و آقایان با کسب ۱۵طلا ،۱۰ نقره و ۸ برنز برای اولین بار قهرمان آسیا شد. قزاقستان و تایلند مقام دوم و سوم این رقابتها را کسب کردند.
در آئین استقبال از نادیا اعتماد مقدم عضو تیم ملی موتای کشور که با حضور معاونین،کارکنان اداره کل و خانواده این قهرمان و جمعی از علاقه مندان به ورزش برگزار شد با اهدا گل و شیرینی از این بانوی قهرمان و ملی پوش استان و کشور تجلیل و تقدیر شد

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president