آوای جنوب

محنایی :هزینه و اعتبار به‌کارگیری ۱۴۶ نفر از خانواده شهدا در کهگیلویه و بویراحمد تصویب شد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در جلسات اخیر استانی هزینه و اعتبار لازم جهت به‌کارگیری ۱۴۶ نفر از فرزندان و خانواده‌های شاهد و ایثارگر در استان تأمین و تصویب شد.

آوای جنوب؛
مجید محنایی عصر امروز در دیدار با خانواده معلم شهید عزیزالله انجام با اشاره به نامگذاری هفته دولت گفت: هفته دولت به مناسبت شهادت شهیدان رجایی و باهنر، دولتمردان عرصه خدمت به محرومان و مستضعفان نامگذاری شده است.

وی افزود: به برکت انقلاب و خوب شهیدان اقدامات خوبی در سطح استان و شهرستان در راستای محرومیت‌زدایی و پیشرفت و ترقی این دیار انجام شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: خدمات ارزشمندی در حوزه راه، بهداشت و درمان و عرصه‌های سیاسی و اقتصادی انجام شده که همه مدیون ایستادگی و صلابت خانواده‌های شهدا و ایثارگران بوده است.

محنایی در ادامه به مشکلات خانواده شهدا در حوزه مسکن و اشتغال اشاره کرد و افزود: دولت تدبیر و امید در راستای بهبود شرایط اشتغال فرزندان و خانواده شهدا از سال گذشته تاکنون بیش از ۱۴۶ نفر را ساماندهی و به ادارات معرفی کرده است.

وی خاطر‌نشان کرد: مراحل گزینش و استخدام آنها تاکنون به خوبی انجام شده و در آینده نزدیک مراحل فراخوانی آنها انجام می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هزینه و اعتبار لازم جهت به‌کارگیری ۱۴۶ نفر در جلسات استانی تصویب و به دستگاه‌های مجری اعلام شده که در صورت عدم جذب نیرو برگشت‌پذیر خواهد بود.

مادر شهید انجام، در این دیدار به وضعیت نامناسب جاده دسترسی به قبر شهید اشاره کرد و خواستار رسیدگی و ساماندهی آن شد.

وی در این دیدار به عدم استفاده از امتیازات بنیاد اشاره کرد و گفت: تنها خواسته ما ساماندهی وضعیت اشتغال فرزند شهید بوده که دارای مدرک کارشناسی ارشد و هم‌اکنون بیکار است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president