آوای جنوب

رئیس اداره مخابرات کهگیلویه:

محرومیت ۴۰ روستای بزرگ کهگیلویه از خطوط ارتباطی تلفن ثابت

تلفنرئیس مخابرات کهگیلویه گفت: ۴۰ روستای بزرگ این شهرستان به دلیل سرقت کابل از نعمت خطوط ارتباطی تلفن ثابت محروم هستند.

آوای جنوب؛

ارسلان نیکدار جمال ظهر امروز در جمع خبرنگاران سرقت تجهیزات شبکه‌های مخابراتی در سطح شهرستان را یک معضل نگران‌کننده خواند و اظهار کرد: بارها سایت‌های مخابرات در روستاها مورد سرقت واقع و باعث بروز مشکلاتی در نحوه خدمات‌دهی به مردم شده است.

وی کابل‌ و تجهیزات مخابرات را کم‌یاب و هزینه‌بر دانست و افزود: سرقت مداوم تجهیزات به یک معضل اساسی در حوزه مخابرات تبدیل شده است.

نیکدار جمال با بیان اینکه سارقان شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی شدند، افزود: اما متاسفانه شاهد سرقت مجدد توسط همان سارقان بودیم و به راحتی سارقانی که حکم قضایی هم دارند آزادانه به فعالیت خود ادامه می‌دهند!

وی عدم هماهنگی قبلی با مخابرات در اجرای طرح هادی روستاها را از دیگر مشکلات خواند و گفت: حفاری بدون هماهنگی با مخابرات معضل دیگری است که گریبان‌گیر این حوزه شده است.

نیکدار جمال خواستار هماهنگی متولیان اجرای طرح هادی قبل از کار شد و تصریح کرد: در پاره‌ای موارد امکان جابجایی و اجرای مجدد شبکه وجود ندارد.

این مسئول تصریح کرد: ۴۰ روستای پر جمعیت در سطح شهرستان به دلیل مشکلات ناشی از سرقت کابل‌های مخابرات در حال حاضر از نعمت خط ثابت تلفن محروم هستند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president