آوای جنوب

دبیر حزب موتلفه

متاسفانه امروزه مسائل مالی در بحث انتخابات مجلس نقش آفرینی می‌کند

این امکان وجود دارد فرد اصلح به دلیل نداشتن توان مالی مطلوب به مجلس راه نیابد…

دانشیدبیر حزب موتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با مثبت ارزیابی کردن استانی شدن انتخابات، گفت: در این صورت قومیت‌ها کم رنگ تر می‌شود.

آوای جنوب؛

سید علی محمد دانشی در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج، اظهار داشت: با استانی شدن انتخابات، نمایندگان مجلس به مسائل مختلف دیگر نگاه سطحی ندارند و بلکه جامع‌تر به موضوعات می‌پردازند.

وی عنوان کرد: به طور حتم با استانی شدن انتخابات شاهد همگرایی و اتحاد بیش از پیش نمایندگان استان برای رفع محرومیت و توسعه همه جانبه هستم و هیچ گونه بی تفاوتی نسبت به سایر حوزه‌ها مشاهده نمی‌شود.

مدیرکل اسبق آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: استانی شدن انتخابات سبب هماهنگی بیشتر و بالا رفتن قدرت چانه‌زنی نمایندگان برای رفع محرومیت در استان‌های کم برخوردار می‌شود.

دانشی با اشاره به معایب طرح استانی شدن انتخابات، ابراز کرد: با توجه به اینکه در صورت اجرایی شدن این طرح هزینه تبلیغات و مسائل اقتصادی در زمان تبلیغات بالا می‌رود این امکان وجود دارد فرد اصلح به دلیل نداشتن توان مالی مطلوب به مجلس راه نیابد.

وی عنوان کرد: متاسفانه امروزه مسائل مالی در بحث انتخابات نقش آفرینی می‌کند که باید دستگاه‌های نظارتی در این زمینه از هم اکنون بفکر چاره‌اندیشی و جلوگیری باشند.

دانشی بازدید سطحی از مناطق را به دلیل حجم کاری زیاد نماینده از دیگر معایب استانی شدن انتخابات عنوان کرد و گفت: البته در صورت تصویب نهایی این طرح نقش‌آفرینی احزاب و تشکل‌ها بیشتر می‌شود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از اتحاد بیش از پیش جریان اصولگرایی در این استان برای انتخابات مجلس خبر داد و افزود: هنوز برای ورود به انتخابات زود است زیرا فضای تلاش برای توسعه نباید مختل شود و در هر حال به موقعش جریان اصولگرایی کاندیدای خود را معرفی می‌کنند.

دانشی تصریح کرد: اینکه شایعه می‌کنند برخی چهره‌های شاخص اصولگرایی برای انتخابات مجلس کاندیدا نمی‌شوند صحت ندارد زیرا هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده‌ایم و به موقعش کاندیدای این جریان به مردم معرفی می‌شود

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president