آوای جنوب

فرمانده سپاه گچساران:

متأسفانه پدافند غیرعامل در استان کهگیلویه و بویراحمد مظلوم واقع شده است

انصاریفرمانده سپاه گچساران گفت: پدافند غیرعامل سبب خودکفایی کشور در بخش صنایع دفاعی می‌شود.

آوای جنوب؛

سرهنگ جهانگیر انصاری پیش از ظهر امروز در نخستین همایش استانی آموزش تخصصی پدافند زیستی با رویکرد بیوتروریسم در این شهرستان با تبریک میلاد حضرت رسول خدا(ص) و میلاد حضرت امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت، اظهار داشت: پدافند غیرعامل بحث بسیار مهم و با اهمیتی بوده ولی متأسفانه پدافند غیرعامل در استان کهگیلویه و بویراحمد مظلوم واقع شده است.

وی با اشاره به اینکه الحمدالله شهدا پدافند عامل را بسیار خوب مدیریت کردند، افزود: همه ما باید بسیار تلاش کنیم تا پدافند غیرعامل را نیز خوب مدیریت کنیم.

انصاری با بیان اینکه ما با شهدا رفیق و دوست بودیم و باید تا همیشه دوست بمانیم، گفت: شهدا در پدافند عامل عملکرد بسیار عالی داشتند و برگ زرین دوران هشت سال دفاع مقدس را به نام خود به ثبت رساندند.

فرمانده سپاه گچساران با اشاره به اینکه در پدافند غیرعامل سلاح و جنگ افزاری در اختیار ما نیست، عنوان کرد: ما باید با دست بدون سلاح به استقبال پدافند غیرعامل برویم.

انصاری پدافند غیرعامل را به معنای اقدامی برای جلوگیری از تلفات انسانی عنوان کرد و افزود: ما باید برای مقابله به تهدیدات دشمنان مقابله کنیم.

وی به اهداف پدافند غیرعامل اشاره و خاطرنشان کرد: ایمن‌سازی منابع زیرساخت‌های کشور از اهداف اصلی پدافند غیرعامل است.

فرمانده سپاه گچساران کاهش آسیب‌پذیری منابع، هم‌افزایی و امکان جایگزینی منابع و دفاع غیرنظامی از دیگر اهداف پدافند غیرعامل است.

انصاری تصریح کرد: پدافند غیرعامل سبب حفاظت از اطلاعات و محروم کردن دشمنان از آن، مقاوم‌سازی زیرساخت‌ها و خودکفایی در زیرساخت‌ها به ویژه صنایع دفاعی کشور می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president