آوای جنوب

آیت‌‌الله ملک‌حسینی:

مبادا به‌نام گردشگرپذیر بودن کهگیلویه و بویراحمد از حرمت ایام فاطمیه غافل شویم

برخی از مدیران از ضعف‌ کارهای فرهنگی و عدم توجه و اطلاع‌رسانی در این خصوص گلایه‌مند هستند که نیاز است به بخش مهم و حساس فرهنگی توجه بیشتری شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مبادا به‌نام گردشگر‌پذیر بودن این استان از حرمت ایام فاطمیه در عید نوروز غافل شویم.

آوای جنوب؛

آیت‌‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی ظهر امروز در همایش روحانیت بصیرت اجتماعی سیاسی، ضعف‌ها و قوت‌ها با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) به تأثیرگذار بودن حوزه‌های علمیه بر فرهنگ جامعه اشاره کرد و گفت: روحانیون نقش مهم و تاثیر‌گذاری در جامعه دارند و در این برهه از زمان که دشمن با راه‌اندازی جنگ نرم سعی در تضعیف روحانیت دارد بصیرت سیاسی و اجتماعی قشر روحانی مؤثر و تأثیرگذار است.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: روحانیون ما باید ببینند در چه موقعیت از دنیا قرار دارند که برای افزایش بصیرت شناخت دنیا مهم و لازم است.

وی با بیان اینکه باید جایگاه خود در انقلاب را بدانیم و بشناسیم، عنوان کرد: باید ببینیم امروزه ما چه وظیفه و رسالتی برای رشد سیاسی و اجتماعی داریم و چگونه می‌توانیم در این خصوص نقش ایفا کنیم.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امروزه دنیا تشنه معارف قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است که همه روحانیون موظف به تبیین این معارف هستند.

ملک‌حسینی گفت: مرادتراشی و آقاتراشی آفت و معضل جامعه اسلامی است که دعا می‌کنیم خداوند جامعه اسلامی را از این منجلاب حفظ کند.

نماینده و‌لی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به ایام فاطمه اشاره کرد و افزود: بدون شک معرفی حضرت زهرا(س) گره‌گشای مشکلات است و جامعه فاطمی جامعه فاخری در تراز با آنچه ائمه می‌خواهند است.

وی با بیان آنکه حرمت ایام فاطمیه نگه داشته شود، گفت: همه ما روحانیون موظف هستیم حرمت این ایام را نگه داریم.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: سادات و مردم در تمام مجالس سینه‌زنی و عزاداری و همچنین مراسم پیاده‌روی روز شهادت این بانوی بزرگوار حضور داشته باشند.

ملک‌حسینی در خصوص ایام فاطمیه دوم که در عید نوروز است، گفت: مبادا به‌نام گردشگر‌پذیر بودن کهگیلویه و بویراحمد از نگه داشتن حرمت ایام فاطمیه در عید نوروز غافل شویم.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مبادا هیجانات جشن و فرح عید نوروز ما را از حرمت این ایام دور کند و حرمت این ایام فراموش شود.

وی با تقدیر از تلاش‌های مسئولان و پیشرفت‌های عمرانی استان خاطرنشان کرد: برخی از مدیران از ضعف‌ کارهای فرهنگی و عدم توجه و اطلاع‌رسانی در این خصوص گلایه‌مند هستند که نیاز است به بخش مهم و حساس فرهنگی توجه بیشتری شود.فارس/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president