آوای جنوب

امام جمعه یاسوج:

مبادا برجام مقاومت ۳۶ ساله ملت را هدر دهد/ اعمال سعودی ارثیه ابوسفیان و ابوجهل است

امام جمعهامام جمعه یاسوج با تأکید به نمایندگان مجلس برای بررسی دقیق برجام از آن‌ها خواست مقاومت ۳۶ ساله ملت زیر پوشش برجام هدر نرود.

آوای جنوب؛

آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک عید غدیر اظهار کرد: خداوند به پیامبر فرمود تا حضرت علی(ع) را به عنوان امام بعد از خود معرفی کند و نقش پیامبر در این بین تنها بیان موضوع و اطلاع‌رسانی به مردم بود.

امام جمعه یاسوج افزود: خلافت حضرت امیر انتخابی از سوی پروردگار بوده و پیامبر هیچ نقشی به غیر از اطلاع‌رسانی نداشته است.

وی گفت: اما دشمنان حضرت علی(ع) آن امام را از حق خود محروم کردند و امام نیز برای جلوگیری از ایجاد هرگونه اختلافی در صفوف مسلمین علی‌رغم این که خار در چشم و استخوان در گلو داشتند از حق خود صرف‌نظر کردند.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود در خطبه دوم با بیان اهمیت کار نیروی انتظامی گفت: امنیت در هر جامعه‌ای جزو مهم‌ترین نعمت‌ها به شمار می‌رود که نیروی انتظامی توانسته در کنار سایر دستگاه‌های امنیتی و نظامی در کشور و در استان ما امنیت را برقرار کند.

امام جمعه یاسوج در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه به موضوع برجام و لزوم هوشیاری نمایندگان و مسئولان اشاره کرد و گفت: همان گونه که رهبری معظم انقلاب هشدار دادند همه باید متوجه ترفندهای دشمنان باشند.

خطیب جمعه یاسوج بیان کرد: همان گونه که ملت در طول چهار دهه گذشته در برابر همه توطئه‌ها ایستادند و مقاومت کردند، مجلس و نمایندگان هم وظیفه دارند کوتاهی نکرده و اگر دشمن در برجام به دنبال زیاده‌خواهی است در مقابل آن بایستند.

حسینی با تأکید بر این که نباید اجازه داد دشمن کاری را که تاکنون نتوانسته انجام دهد زیر پوشش برجام عملیاتی کند، افزود: مجلس اجازه ندهد زحمات ملت ایران زیر پوشش برجام از بین برود.

وی در ادامه با اشاره به سخنان محکم و کوبنده مقام معظم رهبری خطاب به سردمداران حکومت آل‌سعود گفت: وقتی پیام کوبنده رهبری را در دیدار با فرماندهان ارتش شنیدند مجبور به همکاری شدند.

امام جمعه یاسوج افزود: آن‌ها با خباثتی که از یهود به ارث برده‌اند و کینه‌ای که از ابوسفیان و ابوجهل به آن‌ها رسیده این جنایت را انجام دادند که علامتی برای زوال آل‌سعود به شمار می‌رود.

وی گفت: نام اصلی سرزمین وحی حجاز است که حکام یهودی آل‌سعود نام جعلی سعودی بر روی آن گذاشته‌اند و به زودی با سقوط آن‌ها، سرزمین حجاز واقعی را مشاهده خواهیم کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president