کد خبر : 49333
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مهر 1400 - 23:53

ماجرای سرپرست شهرداری دوگنبدان/نشاطی می ماند یا فردا سرپرست جدید معرفی می شود

ماجرای سرپرست شهرداری دوگنبدان/نشاطی می ماند یا فردا سرپرست جدید معرفی می شود

آوای جنوب به گزارش آوای جنوب در حالی که بعد از چند روز طولانی شورای شهر دوگنبدان با هماهنگی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصمیم گرفت که سرپرست شهرداری دوگنبدان را مشخص کند اما گویا باز هم این انتخاب به مشکل خورده است . به گزارش آوای جنوب یک منبع آگاه در این خصوص به آوای

آوای جنوب

به گزارش آوای جنوب در حالی که بعد از چند روز طولانی شورای شهر دوگنبدان با هماهنگی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصمیم گرفت که سرپرست شهرداری دوگنبدان را مشخص کند اما گویا باز هم این انتخاب به مشکل خورده است .

به گزارش آوای جنوب یک منبع آگاه در این خصوص به آوای جنوب گفت : سه ساعت قبل از انتخاب سرپرست شهرداری نامه ای از مهندس شهامت مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استان به شورای شهر دوگنبدان ارسال شد که سرپرست شهرداری دوگنبدان باید از نیروهای رسمی شهرداری باشد .
وی ادامه داد : به دوستان نیز اعلام شد که چنین نامه ای آمده است اما به جمع بندی بر روی آقای نشاطی رسیده بودند .
این منبع آگاه تصریح کرد: شورای شهر صورتجلسه را به استانداری اعلام کرده است و شورا در انتظار تصمیم نهایی استانداری است که اگر آقای نشاطی را تایید کرد وی کار خود را شروع خواهد کرد در غیر اینصورت شورای شهر دوگنبدان عصر فردا یا روز شنبه سرپرست شهرداری دوگنبدان را انتخاب خواهد کرد .
به گزارش آوای جنوب ؛, این منبع آگاه در پاسخ به سوال آوای جنوب که چرا شهردار دوگنبدان انتخاب نمی شود اظهار داشت: شورای شهر دوگنبدان جلسه ای را در هفته گذشته با استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد داشته است و قرار شده است تا جواب اعتراض مسعود ظفری فعلا شهرداری دوگنبدان به صورت سرپرستی مدیریت شود .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.