آوای جنوب

لیدر اصولگرای هومان عسکری: ما انقلاب کرده‌ایم تا دوران ارباب و رعیتی از بین برود/ جوانان را از اسارات آزاد کنید

آوای جنوب:

به گزارش آوای جنوب، آرش قیطاسی در جمع اهالی روستای پشه کان  با تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی  انقلاب اسلامی گفت:  امروز شاهد بروز تبعیض و نا برابری‌ها هستیم.

وی ادامه داد: امروز شاهد آن هستیم که در هر خانواده چند جوان تحصیل کرده بیکار وجود دارد.

این لیدر اصولگرا با اشاره به اینکه امروز شاهد داغ های جوانان هستیم که مادران و پدران در سوگ فرزندان خود نشسته‌اند، گفت: جوانان امروز خواهان پایان تعبیض و بی‌عدالتی هستند.

قیطاسی در ادامه به مشکلات روستای پشه کان اشاره کرد و گفت:  نبود سالن ورزشی چند منظوره برای جوانان، نبود کانال هدایت سیلاب که هم اکنون کانال آبرو فصلی از وسط روستا عبور می کند  و موجب تخریب خانه های این روستا شده و تاکنون هیچ مسوولی به فکر آنها نبوده است.

قیطاسی  با اشاره به نبود طرح‌های زود بازه اشتغال در این روستا عنوان کرد: در این روستا هیچ گونه درآمد زایی برای جوانان در نظر گرفته نشده، حتی کارگاه های زودبازه برای اشتغال جوانان این روستا طراحی نشده است.

وی ابراز کرد: در این روستا جایگاه اسکان دامداران که هشت سال است هیچ گونه همکاری با آن ها نشده تا بتوانند مشکلات زندگی خود را حل نمایند.

این لیدر اصولگرا ادامه داد: جاده روستای پشه کان فاقد روشنایی است که این معضل موجب شده بیشترین تصادفات در این جاده رخ دهد و نتیجه آن مرگ و میر عده ای از جوانان این روستا شده است.

قیطاسی با بیان اینکه حضور جوانان در گام  دوم انقلاب بایستی پررنگ باشد، افزود: این جوانان هستند که می توانند موتور محرک را به راه بیندازند.

این لیدر اصولگرا اذعان کرد: امروز جمع شده‌ایم که چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن بگیریم، انقلابی که مربوط به تمام مردم این سرزمین است.

قیطاسی با اشاره به اینکه فلسفه وجود انقلاب و انقلاب کردن رفع تبعیض و بی عدالتی بود، بیان کرد: انقلاب برای برابر کردن همه مردم در یک سطح است.

این سخنران با بیان اینکه مجلس باید در تراز انقلاب و گام دوم انقلاب باشد، خاطرنشان کرد: ما مجلسی را تایید نمی کنیم که برجام را در ۲۰ دقیقه تایید می کند.

وی گفت:مجلس باید پویا، انقلابی، کاردان ، حقوقدان و آشنا با مسائل حقوق و آشنا با درد مردم باشد نه اینکه سوار بر ماشین های میلیاردی و در کاخ های میلیاردی زندگی کند.

قیطاسی ابراز کرد: امیدواریم که در این دوره از انتخابات با انتخاب آگاهانه به دور از قومیت شخصی را انتخاب کنیم و به مجلس رهسپار کنیم که درد جامعه و مردم را بفهمد و درصدد حل مشکلات مردم باشد.

این لیدر اصولگرا عنوان کرد: امروز دیگر روز کلنگ‌زنی‌های نمادین نیست،  امروز وقت افتتاح پروژه‌هایی بود که چند سال پیش قول آنها را داده‌اید.

قیطاسی ابراز کرد: اما نمی دانیم چرا این کلنگ بر سر مردم مظلوم این دیار فرود می‌‌آید.

وی تصریح کرد: در این روزها شاهد اتحاد و انسجام مردم شهرمان هستیم، امروز بحث خشکاندن ریشه ظلم و بی عدالتی و  شاهد  آن هستیم همه در کنار هم هستند جهت اجرای برابری و عدالت.

این لیدر اصولگرا ابراز کرد: جناب نماینده چگونه می خواهید  در این دنیا  و آن  دنیا جواب بی عدالتی ها و ظلم ها و تبعیض ها را بدهید.

وی با اشاره به اینکه امروز جوانان و برداران ما به اسارت گرفته شده اند، اظهار کرد: مردم انقلاب کردند که دوران ارباب و رعیتی از بین برود و به شما می گویم که مباشر خان هیچ زمان خان نبوده و نخواهد شد.

قیطاسی با بیان اینکه مردم ما انقلاب کردند تا دنیای ارباب و رعیتی از بین برود، گفت: شما در شان این مردم نیستید که بخواهید به مردم بگویید خان و خان زاده هستید ما انقلاب کردیم که این دوران خان و خانزاده مباشرها از بین برود.

وی با اشاره به جوانان حاضر در این نشست اذعان کرد: شما جوانان باید هر کدام یک هومان عسکری باشید چرا که وقت ما کم است .

قیطاسی خاطرنشان کرد: شما اهالی روستای پشه کان همانند دیگر روستاهای ترک نشین به پا خیزید تا ا انقلابی دیگر به پا کنید.

این لیدر اصولگر ادامه داد:  به آرمان های انقلاب لبیک گفته و با انتخاب کاندیدای اصلح دکتر هومان عسکری پایانی بر تمامی تبعیض و قوم گرایی‌های باشیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president