آوای جنوب

لزوم تسریع در روند پروژه‌های گازرسانی به روستاهای بی‌بی حکیمه

فرماندار گچساران خواستار تسریع در روند پروژه‌های گازرسانی به روستاهای بی‌بی حکیمه شد.

آوای جنوب؛

عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران پیش از ظهر امروز به همراه بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان شهرستان در راستای بررسی و رفع مشکلات روستاها از روستاهای دهستان بی‌بی حکیمه بازدید کرد.

در این سرکشی که به منظور بررسی مسائل و مشکلات روستاهای این دهستان انجام شد مسئولان شهرستان با دهیاران، رئیس شورای بخش و برخی از اعضای شوراهای روستا دیدار کردند و در خصوص مشکلات موجود تصمیماتی اتخاذ کردند.

 

 

 

* بررسی مشکلات روستاهای بی‌بی حکیمه توسط مسئولان گچساران

طی این بازدید پروژه‌های اجرایی روستاهای باباکلان، بن‌پیر، کاکامبارک و بی‌بی حکیمه مورد بازدید مسئولان قرار گرفت.

اجرای طرح هادی روستایی، مشکلات پوشش نامناسب خطوط تلفن، مشکلات بهداشت و درمان و بررسی روند عملیات گازرسانی در برخی از روستاهای این دهستان از جمله مشکلات مورد بررسی طی این بازدید بود.

عبدالرحیم رحیمی در حاشیه این بازدید با تاکید بر لزوم رفع مشکلات و موانع موجود در این روستاها با اشاره به نزدیک شدن به فصل زمستان خواستار تسریع در روند اجرای پروژه‌های گازرسانی به این روستاها شد.

وی عمران روستایی را عامل مهمی در کاهش مهاجرت روستائیان به شهر دانست و اظهار کرد: عمران روستایی علاوه‌ بر جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر موجب کاهش بیکاری در شهرها می‌شود.

فرماندار گچساران افزود: فراهم کردن امکانات رفاهی و توسعه زیرساخت‌های مناطق محروم و روستاها در رونق اقتصادی کشور نقش بسزایی دارد.

 

 

 

رحیمی با اشاره به نقش روستائیان در عرصه‌های مختلف اقتصادی از جمله در بخش کشاورزی و دامداری، تصریح کرد: مهم‌ترین اولویت‌کاری مسئولان باید ایجاد اشتغال پایدار و ثابت نگهداشتن جمعیت روستایی قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در گچساران با تاکید بر اینکه مسئولان باید نسبت به وعده‌های اجرایی پروژه‌های خود به نحو مطلوب عمل کنند، خاطرنشان کرد: بهره‎برداری از پروژه‌های در دست اجرا در مدت زمان تعیین شده توسط دستگاه‌های اجرایی رعایت شود.

* اختصاص یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جهت اجرای طرح هادی روستای بی بی حکیمه

فرج‌االله استلاحی بخشدار مرکزی گچساران در این دیدار با اشاره به اجرای طرح‌هادی در روستاهای این شهرستان، اظهار کرد: عملیات اجرای طرح هادی در روستاهای گچساران تا کنون به خوبی انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی و ماده ۱۸۰ جهت اجرای طرح هادی روستای بی‌بی حکیمه اختصاص یافته است، افزود: عملیات اجرای طرح‌هادی در این روستا اکنون دارای بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

بخشدار مرکزی گچساران تصریح کرد: بیش از ۴۰ هزار مترمربع آسفالت، کانال هدایت سیلاب، جدول‌گذاری و سنگ‎فرش معابر اکنون در قالب طرح هادی در این روستا در حال انجام است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president