آوای جنوب

قابل توجه روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد/مدیرکل منصوب شد/از رسانه ها شکایت می کنیم

آوای جنوب

طی حکمی از سوی وزیر ورزش مدیر کل ورزش و جوانان استان منصوب شد.

به گزارش آوای جنوب در حالی که طی حکمی از سوی سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد،عین الله دهقان به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد اما روابط عمومی این مدیریت به خبر رسانه های استان واکنش نشان داده است

دهقان جایگزین بهروز جهانبخش شد که در تیرماه امسال با حکم مسعود سلطانی فر به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شده بود.

متن حکم در زیر آمده است:

اما مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت: خبر انتصاب مدیرکلی و سرپرستی عین الله دهقان در این اداره کل صحت ندارد.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت: خبر انتصاب مدیرکلی و سرپرستی عین الله دهقان در این اداره کل صحت ندارد.

آرمان حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این خبر اظهار داشت: متاسفانه تعدادی از سایت ها و خبرگزاری های استان بدون اطلاع و هماهنگی با روابط عمومی اداره کل نسبت به انتشار خبری مبنی بر سرپرستی و مدیر کلی عین الله دهقان کرده که این خبر از سوی روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان و وزارت ورزش و جوانان تکذیب می شود.

حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از مدیران سایت ها و خبرگزاری های استان خواست بدون هماهنگی با مدیران روابط عمومی ادارات و دستگاههای اجرایی استان و روابط عمومی استانداری از انتشارخبرهای انتصاب مدیران در استان خوداری کنند.

مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان افزود: متاسفانه در استان خبرگزاری ها و سایت های استانی فقط از طریق شنیده ها و شایعات اقدام به نشر خبر می کنند و این امر باعث ایجاد تشنج و تشویش اذهان عمومی جامعه می شود.

حاتمی تصریح کرد: از طریق مراجع قضایی و قانونی با ناشران این خبر برخورد قانونی انجام می شود.

مدیریت در ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد حرف و حدیث های زیادی تاکنون داشته و موضوع تماس تلفنی مدیرکل سابق در بحبوجه انتخابات و حاشیه های پس از آن تا هنوز در اذهان باقی مانده است.

این روزها کسانی داعیه دار مدیریت ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد شده اند که هیچ گونه سنخیتی با دولت مردمی آیت الله رئیسی ندارند و البته در موضوع تماس تلفنی معروف در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ از جمله مسببین بودند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president