آوای جنوب

خادمي استاندار

فضای استان زودتر از موعد انتخابات رقابتی نشود /تبلیغات زودهنگام، برگزاری همایش های تبلیغاتی

باید شرایط را به نحوی فراهم کرد که فضای استان زودتر از موعد رقابتی نشود و حتی الامکان همه نامزدهای احتمالی در موعد مقرر نسبت به تبلیغات اقدام کنند تا عدالت در این خصوص رعایت شود.

استاندار خادمیاستاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: بسترها و مجموعه عوامل برگزاری یک انتخابات سالم در این استان فراهم است.

آوای جنوب؛

سیدموسی خادمی ظهر شنبه در نشست مشترک ستاد انتخابات و هیئت نظارت استان افزود: وحدت و هماهنگی میان عوامل اجرایی ستاد انتخابات و هیئت نظارت عنصر اصلی و اساسی برگزاری انتخاباتی سالم و شکوهمند است.

وی به هیئت های اجرایی و نظارت تاکید کرد: مراقبت های لازم در خصوص تبلیغات زودهنگام، برگزاری همایش های تبلیغاتی و … صورت گیرد.

خادمی بیان کرد: باید شرایط را به نحوی فراهم کرد که فضای استان زودتر از موعد رقابتی نشود و حتی الامکان همه نامزدهای احتمالی در موعد مقرر نسبت به تبلیغات اقدام کنند تا عدالت در این خصوص رعایت شود.

وی بر برگزاری ستاد انتخابات با حضور اعضای شورای اداری استان تاکید کرد و گفت: در این نشست موارد لازم به آنان گوشزد می شود و همچنین تأکیدات ضروری در خصوص همکاری جدی دستگاه ها با ستاد انتخابات، فرمانداران و بخشداران و همچنین هیئت های نظارت استان و شهرستان ارایه می شود.

خادمی در خصوص حضور سخنرانان با دعوت گروه ها و اقشار مختلف در استان گفت: بهتر است با رعایت جوانب مختلف ضمن اینکه فضای سیاسی استان باز باشد اما کسانی دعوت شوند که موجب بروز تشنج و جنجال در فضای سیاسی استان نشوند.

استاندار بر مدیریت تبلیغات زودهنگام نامزدها طبق برنامه زمان بندی انتخابات تاکید کرد و افزود: پشتیبانی ستاد انتخابات و تأمین پیش از موعد نیازمندیها و امکانات نیز ضروری است.

وی، با بیان اینکه در این میان، شعب اخذ رأی سیار می بایست مورد توجه مضاعف باشند، گفت: امکانات مورد نیاز این شعب شامل تجهیزات، خودرو، راننده و … در سطح بخشداری تأمین شده و زیرساخت های لازم مهیا شود.

خادمی تصریح کرد: وظیفه ما به عنوان نیروهای اجرایی و نظارتی انتخابات این است که انتخاباتی باشکوه و حداکثری مطابق با قانون و در راستای آبروی نظام برگزار کنیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president