کد خبر : 5500
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1393 - 0:02

فریاد مظلومیت‌خواهی حدود ۲۰ خانواده گرفتار / وعده ۱۰ ساله تعاونی مسکن هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد

فریاد مظلومیت‌خواهی حدود ۲۰ خانواده گرفتار / وعده ۱۰ ساله تعاونی مسکن هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد

حدود ۲۰ خانواده مظلوم هنرمند در کهگیلویه و بویراحمد، خواهان احقاق حق خود از تعاونی مسکن هنرمندان شدند. آوای جنوب ؛ فروغ‌السادات حسینی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در یاسوج اظهار کرد: ما حدود ۲۰ خانواده‌ای هستیم که در سال ۸۲ با فراخوانی که تعاونی مسکن هنرمندان زیر نظر اداره‌کل ارشاد اسلامی منتشر کرده بود،

حدود ۲۰ خانواده مظلوم هنرمند در کهگیلویه و بویراحمد، خواهان احقاق حق خود از تعاونی مسکن هنرمندان شدند.

آوای جنوب ؛

فروغ‌السادات حسینی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در یاسوج اظهار کرد: ما حدود ۲۰ خانواده‌ای هستیم که در سال ۸۲ با فراخوانی که تعاونی مسکن هنرمندان زیر نظر اداره‌کل ارشاد اسلامی منتشر کرده بود، برای دریافت چند قطعه زمین ثبت‌نام کردیم.

عضو تعاونی مسکن هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد، افزود:‌ حدود ۱۱ سال پیش مبلغ چهار میلیون تومان را به صورت قسطی به حساب این تعاونی واریز کردیم و قرار بود که این زمین‌ها در منطقه نجف‌آباد مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تحویل داده شود.

وی با بیان اینکه اکنون بعد از ۱۱ سال خبری از این زمین‌ها نیست، ادامه داد:‌ مدیرعامل این تعاونی از شهر یاسوج و حتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این رفت و جانشین او نیز پاسخگوی عدم تحویل زمین به بهانه‌های مختلف نیست.

حسینی بیان کرد: این تعاونی حدود ۱۰۰ نفر عضو دارند که از هر کدام از آنها پول‌هایی برای تحویل زمین دریافت شد ولی زمینی تحویل داده نشد.

وی تصریح کرد: فریاد خود را به همه مسئولان استانداری و نمایندگان مجلس زدیم ولی نتیجه‌ای نگرفتیم و اکنون به دستگاه قضایی متوسل شدیم تا بلکه بتواند حقوق از دست رفته خود و خانواده‌هایمان را به ما برگرداند.

حسینی با اشاره به وضعیت مالی نامطلوب اعضای تعاونی مسکن هنرمندان از دستگاه قضایی این استان خواست تا برای جبران بخشی از ظلم‌های رفته بر این خانواده‌ها، متهمین این پرونده، مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره را به سزای عمل خود برسانند.

وی ابراز داشت:‌ تاکنون چندین جلسه دادگاه برگزار شده و نهایتا” متهمین موظف شدند در یک زمان مشخص، زمین را به اعضای تعاونی واگذار کنند ولی این اتفاق نیز نیفتاد.

حسینی با بیان اینکه به نمایندگی از این خانواده‌ها صحبت می‌کند، خاطرنشان کرد: ‌خانواده‌هایی که طلای زن و بچه خود را فروختند، شایسته چنین برخوردی نبودند و ما امیدواریم که دادگاه هر چه زودتر این پرونده را به سرانجام برساند.

وی اضافه کرد: از آنجا که تعاونی مسکن هنرمندان زیر نظر اداره‌کل ارشاد و مؤسسین آن همگی از کارکنان این اداره‌کل با مدیریت معاون وقت بوده، ما هنرمندان نیز به آن‌ها اعتماد کردیم و مبالغ مذکور را به حساب این تعاونی واریز کردیم.

وی در پایان متذکر شد:‌ علاوه بر اینکه مبلغ چهار تا پنج میلیون را از ۱۰ سال پیش تاکنون از دست دادیم در این همه مدت مبالغ زیادی را نیز بابت رفت و آمد و هزینه‌های دادرسی و پیگیری از دست دادیم که این هزینه‌ها اکنون زندگی همه ما را با خطراتی مواجه کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.