آوای جنوب

فرمانده سپاه بهمئی: یکی از گلهای ما به ۱+۵ آفساید بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی گفت:یکی از گل هایی که ما زدیم آفساید بود ،چرا که بخشی از تحریم ها به خصوص در بخش نظامی لغو نشدند و برخی دیگر هم محدود و قابل برگشت هستند و به این خاطر ما می گوییم گلهایی که ما زدیم آفساید بود.

آوای جنوب؛

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات,هیئت امنای مساجد،فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت این شهرستان به شرح مختصری از وضعیت توافق هسته ای ایران با ۵+۱ پرداخت.

سرهنگ امید علی شریعت نیا گفت:بعد از اعلام رسمی توافق اولیه تیم مذاکره کننده کشورمان با ۵+۱ تحلیل و بحث های متفاوتی از تریبون های نماز جمعه سراسر کشور، سیاسیون و تحلیل گران داخل و خارج از کشور در این رابطه وجود داشت.

شریعت نیا افزود: ما وظیفه داریم در این رابطه انتقاد کنیم و باید انتقاد ما سازنده و مفید و خارج از تخریب دیگران باشد.

وی گفت: قطعا کاستی هایی در این توافق هست که حتی خود دولتمران به بعضی از این کاستی ها اعتراف کردند و هر کس هم مدعی است که در این توافق هیچ چیز به ضرر ما نیست دروغ گفته است.

شریعت نیا خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشات روز عید سعید فطر و قبل از آن بارها مواضع خود را اعلام فرمود و در خصوص خصومت با آمریکا و استکبار ستیزی و اینکه این خصومت ها قدمت ۳۶ ساله دارند بارها صحبت فرمود.

وی گفت: ما تا زمانی که دشمنان ما مستکبر هستند علیه آنها هستیم و در صورتی که ماهیت استکباری آنها تغییر کند کاری به آنها نداریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی با اعلام اینکه رئیس جمهوری در سخنرانی اخیر خود اعلام کرد ما ۳ گل زدیم و ۲ گل هم خوردیم ،گفت:یکی از گل هایی که ما زدیم آفساید بود، چرا که بخشی از تحریم ها به خصوص در بخش نظامی لغو نشدند و برخی دیگر هم محدود و قابل برگشت هستند و به این خاطر ما می گوییم گلهایی که ما زدیم آفساید بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در پایان گفت:البته جا دارد به تیم مذاکره کننده ما که تحت فشار های زیادی این مذاکره را تا این مرحله پیش برد خسته نباشید بگوییم؛باید با وحدت و انسجام از این میزان پیشرفت حمایت کنیم و هر جا هم لازم باشد نقد کنیم و دولتمران ما هم باید با صبر و سعه صدر نقد ها را بپذیرند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president