آوای جنوب

فرمانده انتظامی استان: مراسم عزای حسینی تریبون تبلیغات انتخاباتی کاندیدا نشود

وی بابیان اینکه سیستم صوتی مذهبی هیئت‌ها نباید برای مردم آلودگی صوتی و مزاحمت ایجاد کند،عنوان کرد: به جز روزهای تاسوعا و عاشورا حداقل زمان برگزاری مراسم تا ساعت ۲۲و ۳۰ دقیقه شب است

غلامزادهفرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: مراسم عزای حسینی تریبون تبلیغات انتخاباتی کاندیدا نشود.

آوای جنوب؛

غلام عباس غلام‌زاده ظهر امروز در همایش طلایه‌داران تبلیغ کهگیلویه وبویراحمد،اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران تداوم راه امام حسین (ع) است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: طومار رژیم شاهنشاهی در روز راهپیمایی مردم در روز عاشورا و اربیعن حسینی در هم پیچیده شد.

غلام‌زاده بیان کرد: هرچه یک حرکت و جریان خطیر باشد دشمن برای از بین بردن و اختلال در آن بیشتر برنامه‌ریزی انجام می‌دهد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویر احمد ابراز کرد: مسئولان هیئت‌های مذهبی کسانی هستند که می‌توانند از حریم عزاداری اهل بیت دفاع کنند.

وی بابیان اینکه دولت و حکومت به دنبال دولتی کردن عزاداری نیست،تصریح کرد: نظام ما مردمی است و اینکه دولت دخالتی در برنامه‌های خودجوش مردمی داشته باشد جز سیاست‌های نظام نیست.

غلام‌زاده با اشاره به اینکه تعداد هیئت‌های شناسنامه دار در استان مشخص است،تأکید کرد: مشخص بودن مسئول هیئت و برنامه‌های آنها در گام اول باید آسیب‌شناسی شود.

وی عنوان کرد: باید ارکان یک هیئت از جمله مسئول،مداح و مدیر اجرایی انتظامات مشخص باشد تا باید و نبایدهای در همه هیئت‌ها اجرا شود.

غلام‌زاده رعایت حق دیگران و عدم تداخل زن و مرد در هیئت‌ها را از دیگر باید و نباید‌های هیئت‌ها عزادارب برشمرد و افزود: اگر خیمه‌های عزاداری از نظر استاندارد درست نباشد خدایی ناکرده حوادث تلخی رخ می‌دهد و باید نسبت به جداسازی مکان خواهران و برادران اقدام شود.

وی بابیان اینکه سیستم صوتی مذهبی هیئت‌ها نباید برای مردم آلودگی صوتی و مزاحمت ایجاد کند،عنوان کرد: به جز روزهای تاسوعا و عاشورا حداقل زمان برگزاری مراسم تا ساعت ۲۲و ۳۰ دقیقه شب است.

غلام زاده با اشاره به ارزش و شأن عزاداری امام حسین (ع)،تصریح کرد: با توجه به نزدیکی انتخابات از هیئت‌های مذهبی به دید تبلیغی برای کاندیدها استفاده نشود.تسنیم/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president