آوای جنوب

فرماندار گچساران: ۵۰۲ هزار مسافر نوروزی وارد گچساران شدند

فرماندار گچساران گفت: از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون ۵۰۲ هزار مسافر وارد این شهرستان شده‌اند.

آوای جنوب؛رحیمی فرماندار

عبدالرحیم رحیمی در گچساران با اشاره به آمار ورودی مسافران نوروزی به گچساران، اظهار داشت: در روز ششم فروردین براساس آمارها ۹۳ هزار مسافر و گردشگر نوروزی وارد شهرستان گچساران شدند.

وی با اشاره به اینکه در این روز براساس آمارها ۲۲ هزار زائر و گردشگر به بارگاه مطهر امام‌زاده حضرت بی بی حکیمه خاتون(س) مشرف شدند، افزود: این امام‌زاده تاکنون میزبان بیشترین مسافر نوروزی در شهرستان گچساران بوده است.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: در روز ششم فروردین ۱۱ هزار گردشگر نوروزی از مناطق گردشگری زیبا و دیدنی دشتک دیل و قلات گناوه در این شهرستان بازدید و دیدن کردند.

رحیمی عنوان کرد: تعداد بازدیدکنندگان مسافران نوروزی از آثار تاریخی در شهرستان گچساران از جمله آثار تاریخی خیرآباد و لیشتر در روز ششم فروردین ۴ هزار نفر بود.

وی با اشاره به اینکه در مجموع از ابتدای سفرهای نوروزی تا ششم فروردین ماه ۵۰۲ هزار مسافر و گردشگر نوروزی وارد شهرستان گچساران شده‌اند، بیان کرد: تا ششم فروردین در مجموع ۹۶ هزار نفر از امام‌زاده حضرت بی بی حکیمه خاتون(س) و امام‌زاده کاکامبارک(ع)، ۴۵ هزار نفر از دشتک دیل و قلات گناوه و ۱۴ هزار نفر از آثار تاریخی گچساران بازدید کرده‌اند./تسنیم/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president