آوای جنوب

فرماندار گچساران : مشکلات مصلی نمازجمعه به مسئولان فعلی مرتبط نبوده

مشکلات مصلی به مسئولان فعلی مرتبط نبوده و مردم نباید زحمات مسئولان وقت و پیشرفت یک ساله این مصلی را زیرسوال ببرند، خاطرنشان کرد: برخی از مشکلات مصلی از جمله بحث گنبد آن از ابتدا اشتباه بوده است

فرماندارفرماندار گچساران از اختصاص بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل مصلی این شهرستان خبر داد.

آوای جنوب؛

عبدالرحیم رحیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران، با اشاره به اینکه مصلی گچساران ۱۴ سال پیش کلنگ‌زنی شده است، اظهار کرد: این مصلی در مساحت ۷ هزار و ۲۰۰ مترمربع و زیربنای ۴ هزار و ۶۰۰ مترمربع از سال ۱۳۸۰ تاکنون در دست احداث است.

وی با بیان اینکه طی یک سال اخیر کارهای بسیاری در راستای تکمیل هرچه سریع‌تر این مصلی صورت گرفته است، تصریح کرد: بخش عمده‌ای از کار مصلی که محیط داخلی بوده نیز به اتمام رسیده است.

فرماندار گچساران از اختصاص یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار جهت تکمیل مصلی خبر داد و گفت: یک میلیارد از اعتبار مذکور جهت تکمیل محوطه مصلی و ۱۵۰ میلیون تومان آن نیز به احداث کتابخانه مصلی اختصاص یافته است.

رحیمی با بیان اینکه تکمیل هرچه سریع‌تر مصلی این شهرستان از جمله مطالبات و درخواست‌های مردم است، عنوان کرد: این اعتبار جهت تسریع در روند احداث مصلی و رضایت خاطر نمازگزاران تخصیص داده شده و امید است که نیروهای اجرایی نسبت به انجام کار همت بیشتری بکار گیرند.

این مقام مسئول با بیان اینکه وظیفه ما تخصیص اعتبار برای مصلی بوده است، خاطرنشان کرد: اداره راه‌ و شهرسازی کارفرمای پروژه بوده و نمی‌توان نواقصات و مشکلات این پروژه را به مسئولان بالادستی در شهرستان تعمیم داد.

وی به اعتراضات نمازگزاران در خصوص گرمی محیط مصلی اشاره کرد و گفت: تاکنون به ارزش ریالی ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال سیستم سرمایشی برای مصلی خریداری شده اما به علت وسعت زیاد محیط و برخی مشکلات فنی ساختمان این سیستم‌ها جوابگو نبوده است.

فرماندار گچساران با بیان اینکه مشکلات مصلی به مسئولان فعلی مرتبط نبوده و مردم نباید زحمات مسئولان وقت و پیشرفت یک ساله این مصلی را زیرسوال ببرند، خاطرنشان کرد: برخی از مشکلات مصلی از جمله بحث گنبد آن از ابتدا اشتباه بوده است.

رحیمی با تاکید بر پیگیری و رفع مشکلات مصلی توسط مسئولان راه‌ و شهرسازی، یادآور شد: اکنون کار داخلی ساختمان مصلی به اتمام رسیده و با تخصیص اعتبار فوق نیز به زودی محوطه بیرونی آن هم کار می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president