آوای جنوب

فرماندار گچساران : مدیران وظیفه دارند عملکرد خود را به اطلاع مردم برسانند

فرماندارظهر امروز هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان گچساران با حضورامام جمعه شهرستان ، اعضاء شورای تأمین و روسای ادارات شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

آوای جنوب؛

فرماندار گچساران با  اشاره به فرارسیدن ماه محرم اظهار کرد: ماه محرم اگر چه برای دوستداران و علاقمندان به اهل بیت(ع) به ویژه امام حسین(ع) ماه حزن و اندوه بوده اما پیام‌آور درس‌های بزرگی از جمله ایستادگی بر آرمان‌ها، در برابر دشمنان تسلیم نشدن و امر به معروف و نهی از منکر است.
عبدالرحیم رحیمی گفت: پیشنهاد می‌شود که مسئولان ادارات و نهادها با هماهنگی و برنامه‌ریزی در طول دهه نخست ماه محرم به هیئت‌های مختلف رفته و با این کار با ارزش گذاشتن به آرمان‌ها و اعتقادات سبب دلگرمی مردم شوند.
رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ساماندهی نذورات به ویژه در ماه محرم گفت: باید در این خصوص نسبت به سال گذشته عملکرد بهتر و مطلوب‌تری داشت و نقاط قوت برجسته‌تر و نقاط منفی نیز کاهش یابد.
وی ادامه داد: با توجه به پیشنهاد ارائه شده در جلسات شورای اداری از ادارات و دستگاه‌های شهرستان درخواست ارائه عملکرد داریم که در هر جلسه به سه اداره این فرصت داده می‌شود.
رحیمی عنوان کرد: مسئولان مدیران و نماینده‌های دولت هستند و وظیفه دارند عملکرد خود را به اطلاع مردئم برسانند.
فرماندار گچساران با بیان اینکه اصحاب رسانه همواره پیش‌قدم در تهیه عملکرد مسئولان و اطلاع‌رسانی بوده‌اند، گفت: در این خصوص همکاری و تعامل مسئولان برای اطلاع‌رسانی از عملکرد دستگاه‌ها و ادارات ضروری است


رحیمی افزود: در برخی موارد اصحاب رسانه با بی‌مهری مسئولان در این خصوص مواجه می‌شوند که این امر ناپسند در شأن مسئولان نیست.
وی در ادامه با اشاره به بافت فرسوده شهری دوگنبدان تصریح کرد: برای نخستین بار در طول تاریخ بعد از انقلاب در خصوص بافت فرسوده شهری دوگنبدان عنوان بافت در معرض خطر مطرح شده که این امر بسترساز نگاه ویژه دولت به بازسازی این بافت شده است.
رحیمی ادامه داد: در این خصوص ۳۰۰ میلیون ریال وام و ۶ میلیون وام بلاعوض به کسانی که متقاضی بازسازی بافت فرسوده خود باشند، پرداخت می‌شود.
مقام ارشد و عالی اجرایی گچساران معتقد است که در صورت بروز زلزله‌ای با ریشتر متوسط در بافت فرسوده شهری دوگنبدان فاجعه به بار می‌آید.
فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: به محض تشکیل پرونده تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی با وام ۵ درصد به متقاضیان ساکن در بافت فرسوده شهری دوگنبدان پرداخت می‌شود


رحیمی بازسازی بافت فرسوده شهری دوگنبدان را کاری منحصربفرد دانست و گفت: این پروژه و اقدام تحولی بسیار بزرگ در حوزه مبلمان شهری دوگنبدان بوده که با اجرای آن تحولات زیادی در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در دوگنبدان ایجاد می‌شود.
وی افزود: برای نخستین بار در طول تاریخ بعد از انقلاب اسلامی بافت در معرض خطر در خصوص بافت فرسوده شهری دوگنبدان عنوان شده که این امر بسترساز اجرای بازسازی این بافت در مرحله نخست با چشم‌انداز سه هزار واحد شده است

وی با اشاره به بحث انتخابات در سالجاری خواستار  همکاری همه ادارات و نهادهای اجرایی شهرستان با ستاد انتخابات شهرستان شد و اظهار داشت با توجه به ماده ۱۱ ستاد انتخابات و لزوم استفاده از کلیه امکانات دستگاههای اجرایی همه روسا و مسئولین ادارات و نهادها موظف به همکاری با مجریان امر انتخابات از نظر نیروی انسانی و چه از نظر امکانات دیگر می باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president