آوای جنوب

فرماندار گچساران خواستار پیگیری مجدانه مشکلات دانشکده نفت و گاز گچساران توسط مسئولان شد

فرماندارفرماندار گچساران در نشست بررسی مشکلات دانشکده نفت و گاز گچساران بر پیگیری مجدانه مشکلات این دانشکده توسط مسئولان تاکید کرد.

آوای جنوب؛

عصر امروز جلسه‌ای در خصوص بررسی مشکلات دانشکده نفت و گاز گچساران با حضور مسئولان ذی‌ربط در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

یونس شکاری سرپرست دانشکده نفت و گاز گچساران در این جلسه اظهار کرد: قطعه زمینی در سال ۱۳۸۴ جهت احداث این واحد دانشگاهی جانمایی شد که هر روزه عوامل مختلفی به این دانشگاه آمده تا قطعه‌ای از این زمین را بگیرند.

وی با بیان اینکه از مسئولان شهرستان می‌خواهیم یک‌بار برای همیشه با برطرف کردن این مشکلات، به این دانشگاه استقلال دهند، اظهار داشت: عدم آسفالت جاده مشترک این واحد دانشگاهی با دانشگاه پیام‌نور از دیگر مشکلات این دانشکده است.

سرپرست دانشکده نفت و گاز گچساران ادامه داد: با توجه به اینکه فرماندار شهرستان در جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود این دانشکده، قول مساعد در آسفالت کردن این جاده داد که اگر این امر محقق شود هر دو دانشگاه ذی‌نفع خواهند بود.

شکاری در پایان سخنان خود از مسئولان اجرایی شهرستان خواست؛ یک ردیف بودجه مستقل برای این دانشکده داده شود.

*پیگیری مجدانه مشکلات دانشکده نفت و گاز گچساران توسط مسئولان

عبدالرحیم رحیمی در این جلسه با تاکید بر پیگیری مجدانه مشکلات دانشکده نفت و گاز، اظهار کرد: مسئولان ادارات شهرستان با همدلی، همکاری، پیگیری منظم و پیوسته می‌توانند عامل حرکت سریع‌تر در جهت روند اجرای پروژه‌ها و رفع نیازها و مشکلات در نهادهای مختلف شوند.

فرماندار گچساران در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری گفت: اقتصاد و فرهنگ ضرورت‎های امروز جامعه بوده که بحث مقوله فرهنگ به ویژه در بین نسل جوان در دانشگاه‌ها امری ضروری و نیازمند تدبیر و تلاش جهادی است.

رحیمی با اشاره به بازدیدهای میدانی از دانشکده نفت و گاز این شهرستان، تصریح کرد: طی بازدیدهای میدانی از این دانشکده با مشکلات بسیاری رو به رو شدیم که جهت ایجاد انگیزه در دانشجویان و کمک به ارتقای تحصیلی آن‌ها مسئولان ذی‌ربط باید همه همت و توان خود را در راستای برطرف کردن مشکلات این دانشکده به‌کار گیرند.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به معارضات به وجود آمده و مشکلات دیوارکشی و محوطه‌سازی این دانشگاه خواستار رفع این مشکلات در سریع‌ترین زمان ممکن شد.

نماینده عالی دولت در گچساران با بیان اینکه اولویت دولت تدبیر و امید کاهش و رفع مشکلات مردم است، خاطرنشان کرد: در این راستا نیز همه تلاش خود را در جهت بررسی و پیگیری مشکلات مردم به ویژه مشکلات مراکز آموزش عالی در شهرستان به‌کار خواهیم گرفت.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president