آوای جنوب

فرماندار گچساران : به من فرماندار عصبانی می‌گویند

متاسفانه من فرماندار بیش از برخی از مسئولان بر پروژه‌های کاریشان نظارت و بازدید دارم، خاطرنشان کرد: هر پروژه‌ای چه در آغاز اجرا و چه در طی دوران کاری باید کارشناسی و نظارت شود

فرماندارفرماندار گچساران بر ضرورت نظارت صحیح بر روند اجرای پروژه‌ها تاکید کرد و گفت: عدم نظارت صحیح بر برخی پروژه‌ها علت طولانی شدن اجرای آن‌ها بوده است.

آوای جنوب؛

عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در جلسه کارگروه امور بانوان فرمانداری که با حضور بانوان رابط در ادارات در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با بیان اینکه زنان نقش بسیار بزرگی در پیروزی انقلاب داشته‌اند، اظهار کرد: اعتقادات دینی مانع از فعالیت و حضور زنان در جامعه نیست و باید زمینه حضور پررنگ‌تر این قشر توانمند را فراهم کنیم.

وی افزود: بانوان ایرانی در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی و پیروزی انقلاب به خوبی در راستای دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب ایستادند و اهمیت حضورشان را به جهانیان اثبات کردند.

فرماندار گچساران در ادامه بر لزوم استفاده از توانمندی بانوان به ویژه بانوان شاغل در ادارات در راستای پیشرفت شهرستان، به راه‌اندازی جنگ نرم دشمن اشاره کرد و گفت: همه باید در جهت مقابله با تهاجمات فرهنگی به ویژه در حوزه بانوان گام برداریم.

رحیمی به برگزاری کلاس‌های آموزشی روانشناسی شامل آموزش‌های در خصوص اثرات منفی ماهواره و دنیای ارتباط توسط امور بانوان فرمانداری اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به ارتباط امور بانوان فرمانداری با رابطین ادارات باید این کلاس‌های آموزشی در حوزه وسیع و تخصصی‌تری اجرایی شود و رابطین این آموخته‌ها را به سایر بانوان شهرستان انتقال دهند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه باید زمینه حضور بانوان را در عرصه‌های مختلف فراهم کنیم، گفت: نقش زنان در عرصه اشتغال و کارآفرینی انکارناپذیر است.

وی ضمن درخواست ارائه پیشنهادات و طرح‌‎‎ها در زمینه‌های مختلف از رابطین ادارات در این جلسه، عنوان کرد: بانوان می‌توانند با ارائه طرح‌های نو و انتقال توانمندی‌‎های خود در راستای پیشرفت شهرستان در بخش‌های مختلف نیز با مسئولان مشارکت کنند.

نماینده عالی دولت در گچساران با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی جز با اتکا بر توانمندی زنان جامعه امکان‌پذیر نیست، خاطرنشان کرد: طی یک سال اخیر در سطح شهرستان در حوزه اشتغال و کارآفرینی به ویژه بخش تولید از جامعه زنان نیز بسیار استفاده شده است.

رحیمی با اشاره به تولید لباس مدارس توسط بانوان گچسارانی، عنوان کرد: ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان وام اشتغالزایی در سطح شهرستان توزیع شد که بانوان جهت اجرای طرح‌های تولیدی خود در این مقدار وام سهم چشمگیری داشتند.

فرماندار گچساران اذعان کرد: همانطور که اجازه دوخت لباس مدارس به خارج از شهرستان داده نشد،‌ بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های سطح شهر ملزم شدند که لباس یک‌بار مصرف و مورد نیازشان را به تولیدکنندگان گچسارانی سفارش دهند.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه فعالیت‌های امور بانوان و خانواده فرمانداری نباید تنها مختص بانوان شاغل در ادارات باشد، عنوان کرد: فراهم ساختن زمینه حضور بانوان خانه‌دار در برنامه‌های این کارگروه باید در اولویت‌ کاری قرار گیرد.

رحیمی در پاسخ به در خواست بانوان شاغل در ادارات مبنی ‎بر احداث مهد کودک در مجتمع ادارات، بیان کرد: چنانچه متقاضی جهت راه‌اندازی مهد کودک در مجتمع ادارات پیدا شود در این راستا قول مساعد جهت اعطای وام خواهیم داد.

وی در پاسخ به دیگر درخواست بانوان مبنی بر حضور بانوان در جلسه شورای اداری شهرستان، گفت: از این پس بانوانی به نمایندگی از امور بانوان در جلسات شورای اداری حضور رسمی خواهند داشت.

فرماندار گچساران با اشاره به اعتراضات برخی بانوان در خصوص طولانی شدن روند اجرایی شدن برخی پروژه‌ها، اذعان کرد: عدم نظارت صحیح بر برخی پروژه‌ها علت طولانی شدن اجرای آن‌ها بوده است.

رحیمی با بیان اینکه متاسفانه من فرماندار بیش از برخی از مسئولان بر پروژه‌های کاریشان نظارت و بازدید دارم، خاطرنشان کرد: هر پروژه‌ای چه در آغاز اجرا و چه در طی دوران کاری باید کارشناسی و نظارت شود.

وی با اشاره به اینکه طی بازدید از برخی پروژه‌ها به من فرماندار عصبانی می‌گویند، ادامه داد: من عصبانیم به‌ خاطر مردم، ما مسئولیم در برابر مردم و باید به عهد خود در قبال مردم وفادار باشیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president