کد خبر : 8245
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 - 20:02

فرماندار گچساران : اصحاب رسانه جایگزین روابط عمومی‌های گچساران شده‌اند

فرماندار گچساران : اصحاب رسانه جایگزین روابط عمومی‌های گچساران شده‌اند

ضمن ابراز گلایه از روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان، بیان کرد: متاسفانه در این شهرستان، اصحاب رسانه گاهی اوقات جایگزین روابط عمومی‌ها شده‌اند

فرماندارفرماندار گچساران ضمن ابراز گلایه از برخی روابط عمومی‌های ادارات این شهرستان، گفت: متأسفانه اصحاب رسانه در این شهرستان جایگزین روابط عمومی‌ها شده‌اند.

آوای جنوب/ خمیسی

عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور اعضا در سالن کنفرانس شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد، با اشاره به مناسبت‌های چند روز اخیر و آینده از جمله ۲۷ اردیبهشت‌ماه روز روابط عمومی و ارتباطات، اظهار کرد: با توجه فرمایشات امام خمینی (ره) مبنی بر انتقال خدمات دولت به مردم، روابط عمومی از ارکان مهم جهت اطلاع‌رسانی خدمات به مردم است.

وی با بیان اینکه روابط عمومی تریبون دستگاه‌ها و سازمان‌های اداری در راستای اطلاع‌رسانی به مردم است، تصریح کرد: روابط عمومی‌ها باید به ویژه در سال همدلی و همزبانی پل ارتباطی صادقانه بین دولت و مردم باشند.

فرماندار گچساران در ادامه سخنان ضمن ابراز گلایه از روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان، بیان کرد: متاسفانه در این شهرستان، اصحاب رسانه گاهی اوقات جایگزین روابط عمومی‌ها شده‌اند.

رحیمی با تأکید بر لزوم آشنایی مسئولان روابط عمومی با وظایف مرتبط با این حوزه، اذعان کرد: روابط عمومی‌ها باید قدر جایگاه ارزش خود را بدانند زیرا که هرکسی اجازه ورود به این جایگاه را نداشته و مسئولان این حوزه با گزینش و سخت‌گیری‌های بسیار پذیرفته می‌شوند.

نماینده عالی دولت در گچساران در ادامه سخنان خود با اشاره به ضرورت تعامل و هماهنگی در بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان در راستای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم، اذعان کرد: اگرچه امسال را به نام همدلی و همزبانی نام‌گذاری کردند اما در سال گذشته نیز همه ادارات این شهرستان با نهایت همدلی و تعامل با یکدیگر توانستند رتبه اول استانی را در زمینه‌های مختلف امنیتی، عمرانی، مذهبی و … به نام خود ثبت کنند.

این مسئول نیز به برخی مشکلات دستگاه‌های اجرایی در سال گذشته از جمله عدم حضور مسئولان ادارات در جلسات فرمانداری اشاره کرد و گفت: بارها گفته شد اما دیگر مجالی برای عدم توجه مسئولان نیست و در سال جدید هر مسئول اداره‌ای باید شخصا در جلسات حضور یافته و در صورت غیبت نیز علت را به برای فرمانداری مکاتبه کند.

این مسئول با بیان اینکه با اداراتی که بدون هماهنگی با فرمانداری جلساتی را تشکیل می‌دهند، برخورد جدی صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: احیای بحث امر به معروف و نهی از منکر که به صورت یک بخشنامه نیز به ادارات ابلاغ شده باید به نحو مطلوب در همه ادارات شهرستان اجرایی شود.

وی به کسب رتبه برتر استانی این شهرستان در خصوص ستاد اجرایی اقامه نماز شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: متأسفانه ما گاها با کمبود نیروی روحانی در مساجد و ادارات شهرستان به ویژه در سطح شهر روبه رو هستیم که اگر برنامه‌ریزی صحیح در این خصوص انجام شود نیز بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

فرماندار گچساران با اشاره به خالی از سکنه بودن بیش از ۶۰ خانه عالم در روستاها، ادامه داد: سعی ما بر این است که در سال جدید در صورت تأمین اعتبارات لازم نیز در محوطه مساجد موجود در شهر نیز اقدام به احداث خانه عالم کنیم تا روحانیت و مبلغان دینی به راحتی بتوانند در خصوص مسائل دینی و شرعی به مردم خدمت کنند.

رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار ارائه گزارش عملکرد از ادارات شهرستان مبنی بر وضعیت جذب اعتبارات و پروژه‌های انجام شده سال گذشته شد و خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید هرچه سریع‌تر نسبت به ارائه گزارش مذکور و همچنین ارائه لیستی از کارهای اجرایی در سال جدید به فرمانداری اقدام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بچه لر سه شنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۷:۲۲

توی مسجد شهیدان حسین الله کرم دعوته بیا برخورد کن