آوای جنوب

فرماندار گچساران از تشکیل کمیته‌های اجرایی ستاد انتخاباتی در گچساران خبر داد

انجام وظایف و تکالیف اداری در حوزه انتخابات یک تکلیف مهم است که باید مورد توجه همه مسئولان قرار گیرد

عبدالرحیم رحیمی عصر امروز در نشست هم‌اندیشی برنامه‌ریزی مقدماتی انتخابات سراسری مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که با حضور اعضای ستاد انتخابات شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری انتخابات سالم و بدون حاشیه اولویت مهم اعضای ستاد انتخابات شهرستان است.

آوای جنوب؛

وی با بیان اینکه حضور مردم در عرصه‌های مختلف عامل مهمی در ایجاد انگیزه به مسئولان و مشوق دولت است، افزود: این پیوند قوی میان مردم و دولت در سال همدلی و همزبانی عامل مهمی در راستای پیشبرد اهداف دولت و نظام و انقلاب است.

فرماندار گچساران در ادامه سخنان خود به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اسلامی در اسفندماه امسال اشاره کرد و گفت: حضور پرشور و انقلابی مردم در این انتخابات، لبیکی دیگر به فرمایشات حضرت امام راحل(ره) است.

رحیمی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه انتخابات، نقش موثری در رسیدن سریع‌تر به اهداف نظام و انقلاب است، خاطرنشان کرد: در راستای برگزاری انتخاباتی سالم در گچساران تاکنون برنامه‌ریزی‌های علمی و مطلوبی صورت گرفته است.

این مسئول در ادامه ضمن تشریح وضعیت حوزه‌های انتخاباتی از لحاظ وسعت، تراکم جمعیت، پراکندگی و تعداد شعب، عنوان کرد: هدف از برگزاری این نشست برنامه‌ریزی و بررسی موارد لازم جهت برگزاری هرچه بهتر دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری در این شهرستان است.

وی با تأکید بر لزوم همکاری و تعامل هرچه بیشتر مسئولان شهرستانی جهت برگزاری انتخابات پرشور و سالم در شهرستان، گفت: برگزاری انتخاباتی سالم و در شان و اقتدار نظام جمهوری اسلامی باید در اولویت‌کاری اعضای ستاد انتخابات شهرستان قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در گچساران اذعان کرد: هدف از تشکیل این ستاد این است که با توجه به ظرفیت‌های موجود و همکاری نهادهای اجرایی و راه‌اندازی کمیته‌های ستاد، بتوان انتخاباتی توام با آرامش، قانونی و حضور پرشور مردم برگزار کرد.

فرماندار گچساران با بیان اینکه همه مسئولان موظفند در راستای برگزاری انتخابات قانونمند و تأمین امنیت آن نهایت تلاش خود را بکار گیرند، اذعان کرد: انجام وظایف و تکالیف اداری در حوزه انتخابات یک تکلیف مهم است که باید مورد توجه همه مسئولان قرار گیرد.

وی در پایان از تشکیل کمیته‌های مربوط به ستاد انتخاباتی شهرستان گچساران خبر داد و افزود: کمیته‌های اجرایی، فناوری اطلاعات، حراست و حفاظت، اخبار و اطلاعات، اطلاع‌رسانی و تبلیغات، پشتیبانی و تدارکات و …. از جمله این کمیته‌ها است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president