آوای جنوب

فرماندار گچساران:ستاد انتخابات گچساران و باشت بر اساس برنامه زمان‌بندی گام بر دارد

فرماندارفرماندار گچساران بر ضرورت فعالیت ستادهای انتخابات دو شهرستان گچساران و باشت براساس برنامه زمان‌بندی تاکید کرد.

آوای جنوب؛

ظهر امروز جلسه مشترک اعضای ستاد انتخابات دو شهرستان گچساران و باشت در محل سالن جلسات فرمانداری گچساران برگزار شد.

عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران در این جلسه ضمن تسلیت به مناسبت حادثه حج امسال، با بیان اینکه اینکه هدف از برگزاری این جلسه بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مختلف دو انتخابات پیش رو است، اظهار کرد: اجرای منشور اخلاقی تهیه شده توسط وزارت کشور در خصوص بحث انتخابات در راستای برگزاری انتخاباتی بدون حاشیه از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و باید مورد توجه ستاد قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه قانون و رعایت اخلاق انتخاباتی باید فصل‌الخطاب همه باشد، افزود: مسئولان هر دو شهرستان باید در جهت برگزاری انتخاباتی پرشور در این دو شهرستان تلاش کنند.

رئیس ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه گچساران در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد ستاد انتخابات این شهرستان، تصریح کرد: اعضای ستاد باید با تعامل و هم‌افزایی و استفاده از تمامی ظرفیت‌های شهرستان‌ها نسبت به برگزاری انتخاباتی به یادماندنی تلاشی مجدانه داشته باشند.

فرماندار گچساران برگزاری جلسات منظم ستاد با حضور اعضای هیئت نظارت را از جمله اقدامات ستاد انتخاباتی این شهرستان خواند و گفت: مشارکت مردم در امر انتخابات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رحیمی با اشاره به فعالیت‌ ستادهای انتخاباتی دو شهرستان با بیان اینکه این فعالیت‌ها تا اسفندماه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: هدف از این فعالیت‌ها ایجاد شرایطی مناسب برای مردم است تا بتوانند در سرنوشت خودشان مشارکت و از حق خود در امر انتخابات استفاده کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه دقت و زمانبندی برنامه‌ها از مهم‌ترین اهداف آغاز فعالیت‌های ستاد است، اذعان کرد: ستاد انتخابات باید بر اساس کلیات برنامه زمان‌بندی برگزاری انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی منطبق با تقویم روز شمار اعلام شده پیش برود.

وی به تعامل بین اعضای ستاد و مسئولان برگزاری انتخابات در دو شهرستان گچساران و باشت اشاره کرد و افزود: این تعامل و همفکری میان مسئولان شهرستان نقش موثری در حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای دارد.

گفتنی است در ادامه این جلسه اعضای ستاد با تصویب مصوباتی از جمله تنظیم برنامه زمانبندی، فراهم کردن بستر برگزاری انتخابات، سرعت و دقت در امور، بازدید از شعب و پیش‌بینی تجهیزات مورد نیاز، مطالعه و تسلط بر قوانین و مقررات انتخابات، مستندسازی برنامه‌ها، فعال شدن کمیته‌های آموزش، رعایت اصل بی‌طرفی مجریان انتخابات و استفاده از امکانات ادارات دولتی و غیردولتی و … به بحث و گفت‌و‌گو پرداختند.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president